1. Učiti se, da bi vedeli

 

a) Učitelj ni dolgotrajen vir informacij, ni oaza v puščavi nevednosti, pač pa je popotni tovariš v istem čolnu, ko pomaga učencem izbirati in osmišljati mnogoštevilne informacije okrog njega. Prej je bil učitelj zbiralec in klasifikator informacij, zdaj pa mora biti vodnik skozi množico že zbranih in razvrščenih informacij.

b) Informacijska in komunikacijska tehnologija je močno odprla poti pridobivanju znanja. Zato šole tu nimajo več monopola. Sčasoma bo učenje enakomerno porazdeljeno med šolo, delo in prosti čas. Tehnologijo kaže uporabljati za pridobivanje informacij, okrepiti pa je potrebno učenje socialnih in etičnih veščin. Tu je vloga učiteljev nenadomestljiva.

branje

c) Nove generacije so drugačne. Rojene so v atmosferi pop – kulture McDonalda, kabelske in satelitske TV. Mladi razmišljajo drugače. Živijo v drugačnem svetu, ta svet postaja njihov »učitelj«. Najvažnejša vloga učiteljev novega tisočletja je, kako mlade pridobiti, motivirati za dobre programe, vsebine.