Centralna šola Kobarid 5. b:

MATEMATIKA

Pon., 16. 3.

DZ 2 str. 36 (množenje, deljenje z 10, 100, 1000)

Vseskozi po malem lahko vadiš pisno deljenje z enomestnim številom tudi na interaktivnih Arnesovih vajah npr. http://www.pahaa.de/Javascripts/Scripts_A/Division_schriftlich/Schriftliche_Division_2_9_A.htm ali drugih.

Sre., 18. 3.

V učbeniku na str.: 92 preberi in ponovi, kdaj je neka oblika simetrična in kaj je simetrala.

Nato reši naloge v učbeniku na str.: 93 naloge: 5, 6, 8a in 9. Rešitve zapiši v zvezek.

Čet., 19. 3.

V DZ reši naloge na str. 54, 55. Vse so povezane s simetrijo in oblikovanjem vzorcev. Pri delu uporabljaj geometrijsko orodje (ne proste roke).

Pet., 20. 3.
Reši 1. nalogo v DZ na str.: 98 in tako ponovi urejanje števil do milijona.

SLOVENŠČINA

Pon., 16. 3.

DZ 2 str. 6 – 9, naloge od 1. – 7., razen 3. (Novica) Predvsem skušaj natančno in z razumevanjem brati zapisana besedila.

Tor., 17. 3.

V berilu na str.: 65 preberi odlomek: Lois Lowry, Anastasija Krupnik. Odlomek preberi najprej sam, nato pa ga preberi še glasno.

Čet., 19. 3.

V SDZ Hej hoj 2. del naredi še nalogi 8 in 11 na str. 10. Novico, ki si jo poiskal, skušaj prebrati na različne načine, kot ti narekuje naloga 10.

Pet., 20. 3.

V zvezek za slovenščino prepiši naslednje besedilo: Novica-zapis v zvezek

Nato zapiši svojo novico. Lahko si pomagaš z naslovi, ki so zapisani pri       8. nalogi na str.: 10 v SDZ Hej hoj, ali pa se spomniš svoj naslov.

DRUŽBA

TOREK, 17. 3.:

Izpolni nemo karto, ki si jo dobil pri pouku.

Sre., 18. 3.

V učbeniku na str.: 70 in 71 preberi poglavje Gospodarstvo v preteklosti in šege. V zvezek zapiši povzetek poglavja v obliki miselnega vzorca.

Pet., 20. 3.

V petek ste dobili učni list, na katerem so vprašanja za ponavljanje. Predlagam, da učni list prilepite v svoj zvezek in odgovorite na prvih 10 vprašanj, povezanih z obsredozemskim svetom. Ne prepisujte vprašanj. Odgovori pa naj bodo čimbolj popolni. Lahko si pomagate z zvezkom ali učbenikom. Ostalo na listu naj še malo počaka.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Pon., 16. 3.

Izpolni učni list: IZ ROK V USTA IN NAPREJ

Sre., 18.3.

Navodilo za delo najdeš na učnem listu: HRANA MORA BITI RAZNOVRSTNA

Čet.,19.3.

Navodilo za delo najdeš na listu: KAJ IN KOLIKO POJESTI

TUJ JEZIK: ANGLEŠČINA

torek, 17.marca

Preveri v slovarju, ali si prav napisal vse izraze za winter clothes, napiši besede še 5-krat in nariši/nalepi dve zimski oblačili.

sreda, 18.marca

Enako kot v torek: Preveri v slovarju, ali si prav napisal vse izraze za summer clothes,  footwear in dodatke (a watch, a cap…), napiši besede še 5-krat in nariši/nalepi dve poletni oblačili in dve obuvali.

petek, 20.marca

dobro ponovi izraze za oblačila (tudi pisno!) in reši delovni list Clothes10022

Clothes20008

Navodila: Colour the shirt blue and grey. Colour the socks yellow and blue. Colour the cap red and grey. Colour the shoes brown and white. Colour the skirt purple. Colour the scarf pink. Colour the gloves pink.

 

LIKOVNA UMETNOST

Poišči brezčrtni list A4 in suhe barvice. Na vseh stranicah lista nariši 1, 5 cm širok rob, ki bo predstavljal okvir tvojega okna. Izberi si okno v stanovanju, od koder lahko opazuješ kaj zanimivega, posebnega, tebi ljubega … To bo tvoj motiv. List obrni glede na motiv, ki si ga boš izbral. Naslov tvoje likovne naloge je Pogled skozi okno. Po opazovanju naslikaj izbrani motiv, da bo kar najbolj podoben opazovanemu. Ne pozabi, da tudi suhe barvice lahko mešaš med seboj, da lahko uporabljaš različen pritisk. Opazuj odtenke. Ne podrisuj.

Ko zaključiš s sliko, se nevsiljivo podpiši nanjo in izdelaj okvir okna. Lahko uporabiš kolaž tehniko in iz revij, časopisov nalepiš koščke papirja, ki bodo poudarile tvoj izdelek ali pa se spomniš kakšne druge zanimive ideje za izdelavo okvirja. Izdelek pokaži domačim, da ti ga pomagajo ovrednotiti in ga pospravi v mapo.

Predvsem pa uživaj v slikanju.

 

GLASBENA UMETNOST

Čet., 19. 3.

Na Youtube poišči oba posnetka.  Zavrti si ju in zraven poj. K petju lahko povabiš še koga.

https://www.youtube.com/watch?v=67SitDFEQOM

https://www.youtube.com/watch?v=MhQVLNyfu0g

Tvoja naloga je, da v črtani zvezek za glasbo napišeš naslov vsake od pesmi, poiščeš avtorja glasbe, ugotoviš ali je skladba vokalna, instrumentalna ali vokalno instrumentalna, ji določiš značaj (vesela, živahna, igriva, otožna …) in skušaš prepoznati izvajalce (otroški pevski zbor, solist, operni zbor …) ter instrumente (simfonični orkester, klavir, kitara, violina, pihalni orkester …)

KOLESARSKI IZPIT

Sre., 18. 3.

S pomočjo zapisov v zvezek in učbenika S kolesom na cesto ponovi vse pretekle vsebine. Predvsem opremo kolesa in kolesarja, prometne in druge znake, mimovožnjo, vključevanje v promet in prehitevanje ter prečkanje ceste ali železnice.

Na strani 14 in 15 pa si preberite, kako varno zavijati desno in levo. Povejte na glas korake (obarvani so vijolično) pri zavijanju. Ponovite jih večkrat.

 

ŠPORT

17.3.2020, 19.3.2020, 20.3.2020

Do nadalnjega bomo pouk Šport izvajali na daljavo.Ne glede na število ur na urniku, vaša športna pedagoga predlagava,  da vadbo opravljate vsak dan. Uživajte v športu in vadite.

Ogrevanje: 10 minut lahkotnega teka na mestu ali počasen tek po stopnicah.
Gimnastične vaje
Ponovitev atletske abecede.
V zvezek zapišite datum in na kratko opišite svojo dejavnost.

NIZ: UMETNOST

 

NIZ: ŠPORT

20.3.2020

Učenci,učenke!

Do nadalnjega bomo pouk Šport in Neobvezni Šport izvajali na daljavo.Ne glede na število ur na urniku, vaša športna pedagoga predlagava,  da vadbo opravljate vsak dan. Uživajte v športu in vadite. V  naslednjem obdobju imamo v načrtu testiranje za športno vzgojni karton,zato se bo vaše delo obrestovalo pri dobrih rezultatih.

Seznanjeni ste ,da športne aktivnosti izvajamo v krogu družine ali sami. Vadba mora biti varna! Uporaba otroških igral  je prepovedana.  Upoštevati moramo vsa navodila za zaščito pred korona virusom.

Namig za današnjo aktivnost. Peljite starejšim sosedom psa na sprehod, igrajte gumitvist.

Predlog dodatne vadbe:10 minut hitre hoje in teka, sklop gimnastičnih vaj za ogrevanje, poligon v naravi (na travniku postavite ovire in improvizirate poligon  nazaj).

Vse aktivnosti si zabeležite v zvezku.

NIZ: RAČUNALNIŠTVO

Na spletni povezavi: pisek.acm.si reši nalogo Ustvarjanje snežaka (3) vse tri stopnje.

Pot do naloge: pisek.acm.si ->Programski koncepti -> Zanke -> Ustvarjanje snežaka

(Skupno 1.277 obiskov, današnjih obiskov 1)