Centralna šola Kobarid 5. a:

OBVESTILO!

Spoštovani učenci in starši!

Po prejetih informacijah in vaših odzivih vemo, da učenci pouk na daljavo opravljajo resno in odgovorno. Vemo tudi, da vam tak način dela vzame precej časa za organizacijo in izvedbo pouka.

Da bi si vsaj za kakšen dan odpočili od računalnikov in drugih elektronskih naprav, smo se odločili, da bomo tudi za učence 5. razreda, v sredo, 25. 3. 2020 izvedli ŠPORTNI DAN. Učitelja Matjaž in Vesna sta pripravila zanimive dejavnosti za učence, ki jih lahko izvede prav vsak učenec, ne glede na to, ali živi v majhnem stanovanju ali v veliki hiši z vrtom.

Navodila za izvedbo športnega dne: ŠPORTNI DAN-25_3_2020 in predlog za zdravo malico: ZDRAV OBROK- ŠD. Navodila so skupna za vse razrede.

Lep dan vam želimo.

MATEMATIKA

Pon., 23. 3.

V DZ reši nalogi na str.: 100 in 101.

Čet., 26. 3.

Iz priloženih skeniranih rešitev Rešitve_mat_simetrija   in  Rešitve_mat_urejanje podatkov

preveri, kako si reševal/a dosedanje naloge. Pokljukaj si.

Za konec se poigraj še s kratkim kahootom. Tu je povezava: KAHOOT KVIZ ZA UTRJEVANJE

Pet., 27. 3.

V DZ reši strani 102, 103 in 104.

SLOVENŠČINA

Pon., 23. 3.

V SDZ Hej, hoj 2 na strani 64 preberi besedilo 1. naloge. Če je potrebno, besedilo večkrat preberi, nato reši še naloge 2, 3 in 4 na str. 65. Besedilo je namenjeno bralnemu razumevanju in bogatenju besedišča.

Tor., 24. 3.

1. ura:

V SDZ 2, Hej hoj, na str. 66, 67 in 68 nadaljuj z delom o napravah skozi čas. Reši 5., 6., 7., 8 in 10 nalogo.

Če v 5. nalogi ne prepoznaš zadnjega mlina, naj ti namignem, da je to industrijski mlin. Tudi v 8. nalogi verjetno ne boš prepoznal/a pripomočkov:

A cepec (za ročno mlačev žitnih snopov), B srp, C sito, Č skobelnik, D burkle, E statve, F kolovrat

Toliko, da jih lahko uporabiš v povedih. Zakaj se uporabljajo pa skušaj nekoliko sklepati.

2. ura:

Nadaljuj strogo zaupno nalogo, zato lahko naprej berejo le učenci in učenke: Skrivna naloga

Čet., 26. 3.

Reši naloge na str. 45, 46, 47 v SDZ 2 Hej, hoj. Snov se povezuje s snovjo pri NIT. Spet je glavni cilj branje javnega neumetnostnega besedila z razumevanjem.

Pet., 27. 3.

Odpri SDZ Hej hoj 2. del na str.: 48. Dobro si oglej in preberi jedilni list. Reši naloge na straneh 48, 49 in 50.

  1. nalogo rešuj v zvezek, tako da zapišeš naslov SEZNAM: JEDILNI LIST. Pod naslov napišeš katero nalogo rešuješ in na kateri strani. Nato zapišeš odgovore v celi povedi. Vprašanj ni potrebno prepisovati.

Pri 24. nalogi lahko zaigraš pogovor s člani svoje družine.

 

DRUŽBA

Tor., 24. 3.

Nadaljuj z utrjevanjem obsredozemskega sveta z reševanjem vprašanj. V zvezek prepiši vprašanja in odgovori v celi povedi: OBSREDOZEMSKI SVET

Pet., 27. 3.

Na spodnji povezavi najdeš zabavno in poučno zmešnjavo, ki jo skušaj urediti in tako ponoviti zadnji dve naravni enoti.

Povezava: https://learningapps.org/display?v=p78nybw3n20

Poleg tega je tema današnje učne ure pri družbi učenje. Preberi zadnji dve naravni enoti v učbeniku in zvezku. Ključne besede, pojme in razlage ponovi glasno. Nato razpri še zemljevid in poišči podolja, planote, kraje, reke, gričevja, jame, doline itd. še na zemljevidu.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Pon., 23. 3.

V svojem učbeniku preberi snov na straneh 68 in 69. Ko z branjem zaključiš, si z linkom pomagaj do interaktivnega učbenika za NIT    https://eucbeniki.sio.si/nit5/index.html

Ko vstopiš, v KAZALU izberi  naslov KROŽNI POJAVI, podnaslov PREHRAMBENE NAVADE oz. str. 210. Nato klikni na zavihek STRANI (desno od KAZALA). Sledi besedilu in se preizkusi v nalogah, ki so izdelane v ta namen. Najdeš jih še na str. 212, 214 in 215. Reši samo naloge, ki ti dajo povratno informacijo, ničesar ne prepisuj v zvezek. Ko zaključiš, skušaj poiskati nekaj ključnih besed, s katerimi bi predstavil, kar si novega izvedel.

Čet., 26. 3.

Poglavje Kako živilom podaljšamo rok trajanja prepiši v zvezek. Prav tako tudi tabelo spodaj. Za živila, ki so zapisana v tabeli, ugotovi rok trajanja in zapiši, kje živilo hranimo. Ugotovi, katera od naštetih živil so hitro pokvarljiva in razmišljaj, zakaj je tako. Ugotovitev zapiši pod tabelo.

Trajanje živil

TUJ JEZIK: ANGLEŠČINA

torek, 23. marca

prepiši UL  Do you like , nauči se in prevedi povedi

petek, 27. marca

preveri rešitve in pojdi korak naprej; vse dobiš tukaj What colour

DOPOLNILNI POUK

V zvezek zapiši v dva stolpca naslednje besede: trenirka, majica, srajca, krilo, nogavice, rokavice, majica s kapuco, kopalke, copati, škornji, ura. Zraven napiši angleški prevod. Ne pozabi na A/AN!

 

LIKOVNA UMETNOST

SIMETRIJA

GLASBENA UMETNOST

Danes se boste skušali naučiti tako imenovani cup song. Naj vas ne moti, da so navodila v angleščini, tako ali tako je vse natančno prikazano. Verjamem, da marsikdo od vas to že počne ali pa celo zna. Cilj je, da izboljšujete svoj ritem. Plosk in udarec po mizi kombinirate še z uporabo lončka.

Začnite zelo počasi in pazite, da bo ritem točen. Postopoma dodajajte hitrost. Vadite lahko vsak dan po malem. Lahko pa k ritmiziranju povabite še koga, ki bi ga to zabavalo.

Tako, sedaj pa na youtube in sledite posnetku.

https://www.youtube.com/watch?v=Y5kYLOb6i5I

Ko boste dobro znali, lahko pogledate, kako se dejavnost lahko nadgradi.

https://www.youtube.com/watch?v=NSFieUSfxGU

Ko boste prišli v šolo, boste gotovo znali bolje od mene.

KOLESARSKI IZPIT

 

ŠPORT

 24.3.2020  šport navodila za delo

26.3.2020 šport 5 razred

27.3.2020 šport 27.3.2020

NIZ: UMETNOST

Čet., 26. 3.

Za uvod naredi raztezne vaje od glave do stopal.

Nato se ogrej z zumbo:

https://www.youtube.com/watch?v=MsScFYg0Jfo

Ponovi obe koreografiji plesa. Pri prvi pleši, kot da imaš sošolko ob sebi. Pri drugi pa si poskusi predstavljati celo skupino in uživaj.

Posnetke pesmi za koreografiji najdeš tukaj:

NIZ: ŠPORT

nšp-2 (3)

NIZ: RAČUNALNIŠTVO

Pozdravljeni moji mali programerji!

Že drugi teden sami se podajate v programiranje, vaša nova naloga se nahaja na pisek.acm.si -> Učna pot -> Tekmovanje -> 1. poskusno tekmovanje -> OŠ 4. in 5. razred -> Medeni vrt

Večji izziv je pa naslednja naloga: Učna pot -> Tekmovanje -> 1. poskusno tekmovanje -> OŠ 4. in 5. razred -> Ozimnica

Namig: pomagaj si z če.. izvedi… sicer (Kaj to pomeni: če sreča lešnik, izvede da ga pobere, sicer nadaljuje pot) – če ti to uspe, napiši rešitev na papir in jo prihrani, da mi jo pokažeš ko se zopet vidimo. Srečno!

OPB

Pojdi na sprehod in poišči trobentice. Nanje poskusi trobiti, povabi še ostale člane družine in sestavite orkester.

(Skupno 1.634 obiskov, današnjih obiskov 1)