PŠ DREŽNICA:

1.razred:

MATEMATIKA

PONEDELJEK, 30.3.: SEŠTEVAM IN ODŠTEVAM DO 10 – VAJA DELA MOJSTRA

DZ STR. 56,57 (PRI REŠEVANJU NALOG PAZI, KDAJ JE RAČUN SEŠTEVANJA IN KDAJ RAČUN ODŠTEVANJA – PLUS IN MINUS)

SREDA, 1.4.: SEŠTEVAM IN ODŠTEVAM DO 10 – VAJA DELA MOJSTRA

DZ STR. 58,59   (NAVODILO IGRE NAJ TI NEKDO PREBERE V DELOVNEM ZVEZKU ZADAJ – STR. 123)

ČETRTEK, 2.4.: REŠUJEM PROBLEME

DZ STR. 60,61

NA STR. 60 POBARVAJ TISTI RAČUN POD SLIKO, KI JE PONAZORJEN NA SLIKI. RAČUN REŠI. NA STR. 61 PA MANJKAJO SLIKE DANIM RAČUNOM. POIŠČI JIH V PRILOGI IN JIH RAZPOREDI NA PRAVA MESTA. PAZI NA PLUS ALI MINUS.

PETEK, 3.4.: REŠUJEM PROBLEME

DZ STR. 62

NALOGO 3 REŠUJ USTNO. OB SLIČICAH PRIPOVEDUJ ZGODBE IN POVEJ RAČUN. PRIMER 1: NA CVETAČI JE BILO 6 GOSENIC. ENA GOSENICA JE ODŠLA. KOLIKO GOSENIC JE OSTALO NA CVETAČI? NA CVETAČI JE OSTALO 5 GOSENIC. RAČUN: 6-1=5  (BO ŠLO NAPREJ?)

NALOGA 4: OB ZAJČKOVEM RAČUNU SESTAVI POLJUBNO ZGODBO, NARIŠI JO V ZVEZEK S KVADRATKI IN SPODAJ NAPIŠI RAČUN.

MOJ PRIMER: KORENČKI

 

SLOVENŠČINA

PONEDELJEK, 30.3.: KAČA SIKA, LISTJE ŠUMI – S IN Š

NAVODILA ZA DELO NAJDEŠ TUKAJ: UL – SLJ – KAČA SIKA, LISTJE ŠUMI

TOREK, 31.3.: Spoznavanje okolja 1 (2. uri) in slovenščina 1 (2. uri), otroški pevski zbor

Danes bomo obe blok uri povezali in zraven še zapeli.

SPO1: Raziskujemo snovi in predmete

SLJ1 : Vaje v branju in pisanju

OPZ 1,2: Otroški pevski zbor: pesem Pika Nogavička

 

Učbenik SPO str. 18 (www.ucimte.com >osnovna šola>spoznavanje okolja>1. razred> učbenik> DOTIK OKOLJA1 )

Oglej si sličice ob desnem robu (povečaj jih z lupo +) in pomisli kaj tipamo, poslušamo, vohamo…

Učbenik str. 40, 41 – Ali veš, kaj je mavec? Pogovori se s starši in si izberi eno ali dve gradivi in nekaj oblikuj.

PRIMER: ladjica iz papirja: https://www.youtube.com/watch?v=DfQ_xS-KKbM

Poglej skozi okno in razmisli katere materiale za oblikovanje vidiš zunaj (les, žica…).

V brezčrtni zvezek Napiši in nariši miselni vzorec, pomoč: Glej UL: SPO1 UL

OPZ 1,2: Otroški pevski zbor: pesem Pika Nogavička       

 

SREDA, 1.4.: PISANJE IN BRANJE JE ZABAVNO

DANES VZEMI BRANJE JE IGRANJE – STR.41. VEČKRAT GLASNO PREBERI BESEDILO CICA IN ČIČI ALI MOJA RAČKA (LAHKO TUDI OBOJE).

BERI TUDI STR. 42 IN REŠI NALOGO – V VSAKI VRSTI PREČRTAJ BESEDO, KI NE SODI ZRAVEN. BESEDE, KI SI PREČRTAL PREPIŠI V ČRTNI ZVEZEK ČEZ DVE VRSTICI. PAZI NA PRESLEDKE MED BESEDAMI. POTRUDI SE.

ČETRTEK, 2.4.: BESEDE V BESEDAH

NAVODILO ZA DELO NAJDEŠ TUKAJ: UL-BESEDE V BESEDAH

PETEK, 3.4.: HIŠNI LJUBLJENČKI (JEZIK)

NAVODILA ZA DELO: HIŠNI LJUBLJENČKI

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

PONEDELJEK, 30.3.: RAZISKUJEMO SNOVI IN PREDMETE: Za podrobna navodila glej e pošto.

TOREK, 31.3.: GLEJ SLO ZA TOREK

 

LIKOVNA UMETNOST

PETEK, 3.4.: Risanje: Pisanice

Na risalni list v vodoravni vrsti nariši različne vzorčke s črticami, liki, rožicami, gobicami, hiškami, listki, srčki… Za risanje uporabi svinčnik, nato pa vzorčke pobarvaj z barvicami in flomastri. Na karton nariši jajce (v velikosti jajca). Izdelal- a si šablono, ki jo boš polagal na list z vzorčki, jo večkrat obrisal in nato jajčka izrezal. S šablono izbiraj tiste dele vzorčkov, ki so ti najbolj všeč. Dobil – a si več papirnatih pirhov, naredi še luknjico in vstavi nitko. Z njimi lahko okrasiš cvetočo vejico, ki jo položiš v vazo na mizo.

GLASBENA UMETNOST

SREDA, 1.4.: Poslušajmo glasbo o pomladi

Na www.ucimte.com  v stolpcu ne levem robu poišči zvočne posnetke, nato klikni na glasbeno umetnost.

Med pesmicami za 1. in 2. razred si izberi tiste, ki najbolj spominjajo na letni čas pomlad. Poslušaj jih, pripevaj in se gibaj ob glasbi.  nekatera Besedila pesmic najdeš v Cincindonu 2. S to nalogo lahko nadaljuješ tudi jutri in vse pomladne dni.

PETEK, 3.4.: Poslušajmo glasbo o pomladi

Poslušaj  glasbo o pomladi na You tubu na  povezavi  https://www.youtube.com/watch?v=6QLQOLpl1sQ.

Naj te glasba ponese v tople pomladne dni. Katere instrumente slišiš v skladbi?

V CINCINDON na str. 27 napiši zgoraj naslov in pod njim črkovno uganko (lahko se greste tudi  igro ugibanja – obešanje, saj poznaš).

> CINCINDON
GLASBA POMLADI

T_ _ _ _ _ _ _ E

Oglej si sliko tega instrumenta na Google > dječja tamburica slika. Instrument spodaj še nariši.

Skladbo si lahko zavrtiš tudi med ustvarjanjem vzorčkov za pisanice pri likovni umetnosti.

ŠPORT

PONEDELJEK, SREDA in ČETRTEK: ŽIVALSKA GIBANJA

 

PEVSKI ZBOR ČETRTEK, 2.4.:

Ob You tubu večkrat zapoj pesmici Rad imej živali in cvetlice in Pika Nogavička.

 

2.razred:

MATEMATIKA

PONEDELJEK, 30.3.Računam z deseticami

DZ str.23, 24, 25 – Imate doma vsaj nekaj škatel za jajca. Preštej koliko škatel imate in nato ugotovi koliko jajc gre v te škatle. ( V eno jih gre deset, kaj pa v 3 škatle?) Oglej si naloge na strani 23 in povej kaj pomeni eno jajce  in kaj ena škatla jajc? (1 jajce = 1 enica, 1 škatla = 1 desetica ). Reši še naloge na strani 24 in 25. Dobro poglej kaj ti narisano sporoča ((1 vagon = 10 potnikov), pri barvanju stolpičev uporabi dve barvi (npr. rdečo za prvi seštevanec in modro za drugi seštevanec).

SREDA, 1.4.: PO KORAKIH DO 100

Ponovi: Štej po deset do 100 in nazaj.

DZ str.26 – Računaj s centi. Pomisli koliko centov bi rabil za 1 evro.

(Pozor, ne brskaj po denarju, le poimenuj kovance! Pazi tudi, da vedno ob številu napišeš oznako c za cent.). Napiši naslov v karo zvezek PO KORAKIH DO 100 in nalogo 6 prepiši ter izračunaj.

Pri zapisu števil do 100 vedno najprej napiši desetico in nato enico. Vedno pišemo od leve proti desni.

ČETRTEK, 2.4.: RAČUNAM Z DESETICAMI

Ponovimo: 1 škatla jajc = 1 desetica, 1jajce pa 1 enica

DZ str.: 27, 28, 29 , nal. 7, 8, 9, 10 – sledi navodilom, ni težko. Kar odšteješ na sličicah sproti prečrtaj!

Če še nisi izrezal številskega traka do 100, stori to sedaj in štej po deset naprej in nazaj.

PETEK, 3.4.: RAČUNAMO Z DESETICAMI

DZ str.: 29, 30, nal. 11 (vzemi trak), 12 – Zamisli si, da si v trgovini in kupuj. Dobro si oglej CENIK. Pri računih v zadnjem stolpcu v nalogi 12 pripiši eure. Namesto EUR lahko napišeš tudi znak €.

 

SLOVENŠČINA

PONEDELJEK, 30.3.: Blejsko jezero (branje z razumevanjem)

DZ (goska) str. 66, 67 – Večkrat na glas in natančno preberi besedilo, nato rešuj naloge na obeh straneh. Pomembno je, da tudi navodila večkrat prebereš, da boš razumel-a, kaj moraš narediti.

TOREK, 31.3Spoznavanje okolja 2 (2. uri) in slovenščina 2 (2. uri), otroški pevski zbor

Danes bomo obe blok uri povezali in zraven še zapeli.

SPO2: Raziskujemo snovi in predmete

SLJ 2:Vaje v branju in pisanju: Branje z razumevanjem, prepis

OPZ 1,2: Otroški pevski zbor: pesem Pika Nogavička

 

Navodila: Učbenik SPO str. 48, 49 – opravi obe dejavnosti, ki ju je pripravila mravljica, razmisli in se pogovori o ugotovitvah. V zvezek za SPO napiši naslov: Raziskujemo snovi in predmete.

Tabelo nariši na črtano stran zvezka. Pri risanju tabele si pomagaj z že obstoječimi črtami v zvezku. Uporabi ravnilo. Primer tabele: UL tabela SPO2

Poglej skozi okno in razmisli v kakšnem stanju je voda, ko pada dež, ko je sneg in ko posije sonce.

Učbenik str. 50 in 51 – ob slikah in besedilu razmisli in ustno odgovori kot ti naroča pikapolonica .

Kar ti sporoča  sova- Da ne pozabim– prepiši v zvezek za spoznavanje okolja.

Piši s pisanimi črkami. Namesto šolske table glej učni list: SPO2-str.51,prepis

 Otroški pevski zbor: pesem Pika Nogavička (You tube), besedilo imajo otroci v CINCINDONU zadaj. Mnogi so zadnje dneve šole manjkali. Če še niso, naj pesmico ilustrirajo.

SREDA, 1.4.: (2 URI)

Vaje v branju in pisanju – prepis

Vaje – mapa str. 6 : Večkrat preberi in natančno prepiši

Berilo str.: 60, 61, 62, 63, 64

Brata Grimm: Pepelka – tiho preberi odlomek pravljice in ustno odgovori na vprašanja pod besedilom. Odgovarjaj v celih povedih in govori čim bolj knjižno. Prosi starše, da te poslušajo.

ČETRTEK, 2.4.: Pišem s števkami

DZ (goska) str. 70 – Dopolni z besedami in števkami. Ime in priimek pišemo z veliko začetnico.

V zvezek napiši naslov, spodaj se nariši in ob tebi nariši 4 ali več oblačkov in vanje zapiši kaj o sebi.

(Glej primer ob dečku v DZ, kar drži tudi zate, lahko prepišeš tudi sebi.)

PETEK, 3.4.: TEK – vrstilni števniki

DZ (goska) str.:71 – Glasno preberi besedilo in imena otrok. Določi vrstni red tekačev. Ko pišeš števke ob otrocih dodaj zraven piko. ( 1. = prvi, 2 .= drugi, 3. = tretji).

V zvezek z vmesno črto s pisanimi črkami napiši:

TEK

Matjaž je bil prvi. Drejc je drugi. Jan je tretji.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

PONEDELJEK, 30.3.: Raziskujemo snovi in predmete

Učbenik str. 46, 47 – ob slikah in besedilu razmisli in ustno odgovori kot ti naroča  pikapolonica.

TOREK, 31.3. GLEJ SLO ZA TOREK

 

TUJ JEZIK ANGLEŠČINA ponedeljek 30. 3.

Pozdravljeni učenci! Ste preživeli prijeten konec tedna?

Danes nas čaka nekaj poslušanja, risanja, pisanja, nato pa petja. Let’s GO!

Poglej si posnetek, kjer ti slikanico bere sam Eric Carle. Kjer bere sadje (0:35), besede vsaj dvakrat poslušaj, nato posnetek ustavljaj in ponavljaj besede (apple, pears …). Ponovi jih vsaj dvakrat. Reši slušno nalogo (klikni enkrat naprej), ponavljaj besede in postavi sličico na ustrezno mesto. Ostalih nalog še ni potrebno reševati, samo prvo! Ko končaš, reši še drugo slušno nalogo na enak način. Nadaljujete delo v English notebook. Narisali ste Very hungry caterpillar. v kolobarjih je hrana, sedaj moramo sliko opremiti z besedami. Na povezavi gosenica hrana imate vsa navodila. Dodane so nove besede, ki jih v zgodbi ni bilo. Prepričana sem, da boš dve uganil brez težav. Če se ti kje zatakne, dodajam povezavo na spletni slovar, ki smo ga uporabljali že v šoli. Še enkrat ponovi obe slušni nalogi, ne pozabi na ponavljanje besed!

Ker vem, da sem ti danes dala veliko pisanja, te razvedrim s to zabavno pesmico. Priznam, tako hitro gre v uho, da si jo že dva dni prepevam. Bolj kot telovadiš z jezičkom, bolj zabavna je. Upam, da bo tudi tebi všeč. Glasno jo zapoj in zraven skači, pleši, telovadi, stresi roke in celotno telo, da se ti prebudi in sprosti po aktivnem pisanju.

Have a nice day, see you on Thursday!!

Thursday, 2.4.

Hej hoj, good morning! Ste se danes ponoči dobro naspali?

Ker sem vam v ponedeljek dala kar precej dela, vam ga danes dam malo manj 🙂

Ponovno reši obe slušni nalogi – sadje1  in sadje2 Tokrat rešiš celotni nalogi, poskusi vse uganiti prav in ne pozabi na glasno ponavljanje besed! Ko rešiš posamezno nalogo, klikni gumb MARK – preveri tvoje rešitve in označi pravilne in nepravilne odgovore. Če se ti kje zatakne, ti dajem ponovno na voljo povezavo na spletni slovar, ki smo ga uporabljali že v šoli.

Ste zapeli pesem o apples and bananas? Danes jo še enkrat ponovite, pa tudi pesem o dnevih v tednu še malo povadite. Sedaj imaš priložnost – jump, walk, sing, spin 🙂

Za utrjevanje besed pa ti dam še nekaj interaktivnih vaj, ki jih rešuješ po želji – križankopirate ter frogs. (če vam ne dela, vklopite adobe flash player)

Ker pa v teh dneh potrebujemo veliiko vitaminov imam zate pomembno nalogo. Z znanjem, ki ga sedaj imaš že veliko, pojdi v trgovino (to pomeni v domačo kuhinjo) in prodajalko/prodajalca (mum, dad, brother, sister) prosi za fruit. CAN I HAVE AN APPLE, PLEASE? (ken aj hev ‘n epl pliz?) Zanj se zahvali – THANK YOU. Zberi sadje in naredi a FRUIT SALAD. Poimenuj sadje, dodaj barve kot na primer v tej pesmici.

V pregled mi pošljete vaše izdelke  – fotografiraj in pošlji po e-pošti.

Have a nice week, see you on Monday!!

ostanite zdravi,

teacher Evelina

LIKOVNA UMETNOST

PETEK, 3.4.: Risanje: Pisanice

Na risalni list v vodoravni vrsti nariši različne vzorčke s črticami, liki, rožicami, gobicami, hiškami, listki, srčki… Za risanje uporabi svinčnik, nato pa vzorčke pobarvaj z barvicami in flomastri. Na karton nariši jajce (v velikosti jajca). Izdelal-a si šablono, ki jo boš polagal na list z vzorčki, jo večkrat obrisal in nato jajčka izrezal. S šablono izbiraj tiste dele vzorčkov, ki so ti najbolj všeč. Dobil- a si več papirnatih pirhov, naredi še luknjico in vstavi nitko. Z njimi lahko okrasiš cvetočo vejico, ki jo položiš v vazo na mizo.

GLASBENA UMETNOST

SREDA, 1.4.Poslušajmo glasbo o pomladi

Na www.ucimte.com  v stolpcu ne levem robu poišči zvočne posnetke, nato klikni na glasbeno umetnost.

Med pesmicami za 1. in 2. razred si izberi tiste, ki najbolj spominjajo na letni čas pomlad. Poslušaj jih pripevaj in se gibaj ob glasbi.  Besedila pesmic poišči v Cincindonu 2 in Cincindonu 1 od lani. S to nalogo lahko nadaljuješ tudi jutri in vse pomladne dni.

PETEK, 3.4.: Poslušajmo glasbo o pomladi

Poslušaj  glasbo o pomladi na You tubu na  povezavi  https://www.youtube.com/watch?v=6QLQOLpl1sQ.

Naj te glasba ponese v tople pomladne dni. Katere instrumente slišiš v skladbi?

V CINCINDON na str. 27 napiši zgoraj naslov in pod njim črkovno uganko (lahko se greste tudi  igro ugibanja – obešanje, saj poznaš).

> CINCINDON
GLASBA POMLADI

T_ _ _ _ _ _ _ E

Oglej si sliko tega instrumenta na Google > dječja tamburica slika. Instrument spodaj še nariši.

Skladbo si lahko zavrtiš tudi med ustvarjanjem vzorčkov za pisanice pri likovni umetnosti.

ŠPORT

PONEDELJEK, SREDA in ČETRTEK: ŽIVALSKA GIBANJA

 

PEVSKI ZBOR ČETRTEK, 2.4.: 

Ob You tubu večkrat zapoj pesmici Rad imej živali in cvetlice in Pika Nogavička.

(Skupno 1.202 obiskov, današnjih obiskov 1)