PŠ Breginj:

3.razred:

MATEMATIKA

PON.30.3.20 – Reši DZ – VADNICA Računam z Lili in Binetom str. 18, 19 in 20.

TOR.31.3.20 – Reši DZ Lili in Bine str. 95 (Reši, saj zmoreš) in ponovi poštevanko in deljenje tukaj in  tukaj. (Pazi – vključi vsa št. razen 12!)

SRE.1.4.20 – Reši naloge na UL – MAT 3 – preverjanje poš.

ČET.2.4.20 –  Reši DZ Lili in Bine str. 96 in 97 (Računam do 100).

PET.3.4.20 – Reši DZ – VADNICA Računam z Lili in Binetom str. 21 in 22.

 

SLOVENŠČINA

PON.30.3.20 – (2 uri, ena namesto ŠPO)

V DZ na str.33. Pravilno rešeno 1. nal. prepiši v zvezek (SLJ).

V zvezek prepiši še UL – SLJ 3 – Poročilo o dogodku

Preberi strip v DZ na str. 34.

Oglej si naloge v DZ na str. 35. Vsaj dvakrat poslušaj posnetek spodaj in reši naloge v DZ na str. 35, 36 in 37.

 

TOR.31.3.20 – Poglej UL in sledi navodilom –SLJ – Preverjanje Č, V

SRE.1.4.20 –  Poglej si UL – SLJ 3 – Bagd. tat.

V berilu na str. 72 (Bagdadski tatič) si oglej in preberi gledališki list. Poglej, kdo je avtor glasbe, kdo režiser, kdo je izdelal lutke in kdo so igralci.

Oglej si lutkovno predstavo  Bagdadski tatič 1. in 2. del tukaj.

 ČET.2.4.20 – V DZ na str. 38 preberi besedilo z naslovom V živalskem vrtu. Besedilo še enkrat glasno preberi. Reši naloge  V DZ na str. 38 in 39. V zvezek (SLO) z rdečo prepiši besedilo v rumenem okvirčku!

Preberi in reši še naloge tukaj.

PET.3.4.20 –  V DZ na str. 40 preberi besedilo z naslovom Mesto. Reši naloge  V DZ na str. 41.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

PON.30.3.20 – DZ str. 71 – Naš kraj. Napiši podatke in odgovori na vprašanja. Pomagaj si z miselnim vzorcem, ki ga imaš v zvezku.

SRE.1.4.20 in PET.3.4.20 –  Oglej si film tukaj in tukaj.

Preberi in reši DZ str. 72 – Domača pokrajina.

Poglej UL – SPO – Domača pokrajina

 

TUJ JEZIK ANGLEŠČINA torek, 31. 3. (2 uri)

Pozdravljeni učenci! Ste preživeli prijeten konec tedna?

Danes nas čaka nekaj poslušanja, risanja, pisanja, nato pa petja. Let’s GO!

Ponovno si oglej posnetek Very hungry caterpillar. Kjer bere sadje (1:40), besede vsaj dvakrat poslušaj, nato posnetek ustavljaj in ponavljaj besede (one apple, two pears …). Ponovi jih vsaj dvakrat. Reši slušno nalogo (klikni enkrat naprej), ponavljaj besede in postavi sličico na ustrezno mesto. Ostalih nalog še ni potrebno reševati, samo prvo! Nalogo reši vsaj trikrat. Ko končaš, reši še drugo slušno nalogo na enak način. Nadaljujete delo v English notebook. Narisali ste Very hungry caterpillar. V kolobarjih je narisana hrana, sedaj moramo sliko opremiti z besedami. Na povezavi gosenica hrana imate vsa navodila. Dodane so nove besede, ki jih v zgodbi ni bilo. Prepričana sem, da boš dve uganil brez težav. Če se ti kje zatakne, dodajam povezavo na spletni slovar, ki smo ga uporabljali že v šoli.

Ker vem, da sem ti danes dala veliko pisanja, te razvedrim s to zabavno pesmico. Priznam, tako hitro gre v uho, da si jo že dva dni prepevam. Bolj kot telovadiš z jezičkom, bolj zabavna je. Upam, da bo tudi tebi všeč. Glasno jo zapoj in zraven skači, pleši, telovadi, stresi roke in celotno telo, da se ti prebudi in sprosti po aktivnem pisanju.

Čez nekaj dni, na primer v četrtek ponovi obe slušni nalogi, ki ju rešiš v celoti in ne pozabi na ponavljanje besed! Za utrjevanje besed pa ti dam še nekaj interaktivnih vaj, ki jih rešuješ po želji – križankopirate ter frogs. (če vam ne dela, vklopite flash player)

Ker pa v teh dneh potrebujemo veliiko vitaminov imam zate pomembno nalogo. Z znanjem, ki ga sedaj imaš že veliko, pojdi v trgovino (to pomeni v domačo kuhinjo) in prodajalko/prodajalca (mamo, očeta, sorojenca) prosi za sadje. CAN I HAVE AN APPLE, PLEASE? (ken aj hev ‘n epl pliz?) Zanj se zahvali – THANK YOU. Zberi sadje in naredi a FRUIT SALAD. Poimenuj sadje, dodaj barve kot na primer v tej pesmici.

Vem, da sem ti dala veliko dela, a si ga lahko razporediš čez teden. Še bolj učinkovito bo, saj boš večkrat ponovil besede in ti bodo še bolj ostale v spominu.

V pregled mi lahko pošljete vaše izdelke  – fotografiraj in pošlji po e-pošti.

Have a nice week, see you next Tuesday!!

ostanite zdravi, teacher Evelina

 

LIKOVNA UMETNOST

  • PET. 3.4.20 – USTVARJANJE Z MATERIALI IZ NARAVE – KO SE ZUNAJ OGREJE, SI V BLIŽINI SVOJEGA DOMA POIŠČI KOTIČEK, KJER BOŠ NA TLEH LAHKO OBLIKOVAL/A  ČEBELICO ALI METULJA IZ STVARI, KI JIH DOBIŠ V NARAVI – S KAMENČKI, VEJICAMI, STORŽI, SLAMO, LUBJEM, ROŽAMI…  NA LISTU –  ustvarjanje z materiali iz narave  – SI LAHKO POGLEDAŠ PRIMERE OBRAZOV IN KROGOV, KI SO JIH USTVARILI TVOJI VRSTNIKI.  PROSI STARŠE, DA POŠLJEJO FOTOGRAFIJO TVOJEGA USTVARJANJA.

 

GLASBENA UMETNOST

TOR.31.3.20 – DZ str. 31 (Pesem ima melodijo). Naredi 1. in 2. nal., pesem Kuža pazi poiščeš lahko tudi tukaj. Poslušaj posnetek pesemi Balonček in v DZ na str. 31, nal. 3, spremljaj melodijo s premikanjem prsta po notah. Ponovi! Preberi in prepiši besedilo iz spodnjega okvirčka v zvezek (GUM).

 

ČET.2.4.20 – Poglej UL –GUM 3 – Pesem_melod_ritem

 

ŠPORT

TOREK, 31.3.

V prejšnjem tednu si opravil športni dan z mamo. Prosimo te, da nam poveš, kako si se imel. Izpolni krajšo anketo.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJpwVMshEpg2y7L7hbBXmdVLkF9_OFgYGKOmpOvLeEJB_b3w/viewform?vc=0&c=0&w=1

SREDA, 1.4.

Ogrevanje: 10 minut lahkotnega teka na mestu ali pred hišo. Gimnastične vaje, da dobro ogreješ celo telo. Ponovitev atletske abecede (visoki in nizki skiping, hopsanje, križni korak,..).
Na koncu lahko narediš tudi vaje za moč: skleci, počepi,..

 

4.razred:

MATEMATIKA

PON.30.3.20 – DZ Svet matematičnih čudes 4 – 3.del, reši naloge na str. 65 in 66.

Vadiš lahko tudi tukaj.

TOR.31.3.20 – Poglej UL in sledi navodilom – MAT 4 – Trak – dolžina

Reši naloge tukaj in tukaj.

SRE.1.4.20 – Reši naloge v DZ Računanje je igra, str. 54, 55 in 69.

ČET.2.4.20 – Utrjuj znanje tukaj in tukaj.

PET.3.4.20 – DZ Svet matematičnih čudes 4 – 3.del, reši naloge na str. 68, 69, 70 in 71.

 

SLOVENŠČINA

PON.30.3.20 – Poslušaj samo prvi posnetek tukajKako so pisma potovala včasih in odgovori na vprašanja.

V DZ Hej hoj 4 na str. 13 reši 2. nalogo – oceni svoje poslušanje. Oglej si tudi fotografijo, iz česa sklepaš, da učiteljica posluša učenko?

V DZ na str. 14 si oglej in dopolni strip. Uporabi domišljijo. ( Kaj si mislita psička, kaj jima razlaga deček in zakaj deklica joče? )

DZ str.13, nal.3 – odgovori na vprašanja. Odgovore zapiši v zvezek (jezik).

SRE.1.4.20 –  Poišči rime tukaj.

Poglej UL  – SLJ 4 – SLJ 4 – Morda tudi žabica- Miroslav Košuta

ČET.2.4.20 – Poslušaj zvočni posnetek reklame in v DZ Hej hoj na str. 17 odgovori na vprašanja iz 1. nal., odgovore zapiši v zvezek (jezik). Napiši naslov REKLAME.

Oglej si še to nenavadno reklamo tukaj.

Iz DZ Hej hoj, str. 17, preberi in prepiši besedilo iz modrega okvirčka v zvezek.

Reši še DZ Hej hoj na str. 18, nal. 3 in 5.

PET.3.4.20 – Poglej UL – SLJ 4 – SEZNAM

Oglej si miselni vzorec v DZ Hej hoj na str. 20 in 21.

Reši še DZ Hej hoj na str.22, nal. 6 in 7 in na str. 23, nal. 9 in 10.

 

DRUŽBA

TOR.31.3.20 – Za začetek ponovi snov tukaj.

Poglej si naravne sestavine pokrajine tukaj.

Poglej in prepiši miselni vzorec na UL – DRU – Naravne sestavine pokrajine

ČET.2.4.20 – Oglej si film tukaj in tukaj.

Preberi snov v učbeniku na str. 46 in 47.

Poglej UL – DRU – Slo. je raznol.

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

PON.30.3.20 – Ponovi in utrdi snov še tukaj in tukaj.

SRE.1.4.20 in PET.3.4.20 – Navodila na UL – NIT – Od kod voda

 

TUJ JEZIK: ANGLEŠČINA

Angleščina 4 r NAVODILA 30. 3. do 3. 4. 2020

 

LIKOVNA UMETNOST

  • PET. 3.4.20 – USTVARJANJE Z MATERIALI IZ NARAVE – KO SE ZUNAJ OGREJE, SI V BLIŽINI SVOJEGA DOMA POIŠČI KOTIČEK, KJER BOŠ NA TLEH LAHKO OBLIKOVAL/A  ČEBELICO ALI METULJA IZ STVARI, KI JIH DOBIŠ V NARAVI – S KAMENČKI, VEJICAMI, STORŽI, SLAMO, LUBJEM, ROŽAMI…  NA LISTU – ustvarjanje z materiali iz narave  – SI LAHKO POGLEDAŠ PRIMERE OBRAZOV IN KROGOV, KI SO JIH USTVARILI TVOJI VRSTNIKI.  PROSI STARŠE, DA POŠLJEJO FOTOGRAFIJO TVOJEGA USTVARJANJA.

 

GLASBENA UMETNOST

TOR.31.3.20 – Naredi inštrumenta po navodilih, ki jih boš našel tukaj in tukaj.

ČET.2.4.20 – Poslušaj skladbo Tresk-brenk tresk. Spremljaj 1. in 3. del skladbe z ropotuljo, ki si jo izdelal.

Poslušaj še otroško šaljivko Kin kaj ku. Bodi pozoren na to kateri deli pesmi so zapeti zelo glasno, srednje glasno in tiho. Kaj že pomenijo oznake za glasnost ff, f, mf in p? Prepiši jih v zvezek in razloži pomen.

 

ŠPORT

PON.30.3.20 – Naredi te vaje.

Zapleši ob posnetku tukaj, dobro se razgibaj in obilo zabave!

TOREK, 31.3.

V prejšnjem tednu si opravil športni dan z mamo. Prosimo te, da nam poveš, kako si se imel. Izpolni krajšo anketo.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJpwVMshEpg2y7L7hbBXmdVLkF9_OFgYGKOmpOvLeEJB_b3w/viewform?vc=0&c=0&w=1

SREDA, 1.4.

Ogrevanje: 10 minut lahkotnega teka na mestu ali pred hišo. Gimnastične vaje, da dobro ogreješ celo telo. Ponovitev atletske abecede (visoki in nizki skiping, hopsanje, križni korak,..).
Na koncu lahko narediš tudi vaje za moč: skleci, počepi,..

ČET.2.4.20 – Razgibaj in ogrej se tukaj. Poglej tukaj in vadi skok v daljino z mesta.

 

OTROŠKI PEVSKI ZBOR

(Skupno 1.008 obiskov, današnjih obiskov 1)