Centralna šola Kobarid 5. b:

ISP

Tor., 31. 3.

Na spodnji povezavi najdeš naloge za utrjevanje znanja pri matematiki. Reševanje ni obvezno za vse, temveč za tiste, ki želijo svoje znanje utrditi in preveriti. 

Po kliku na povezavo vpiši kodo: VSHFTT (velike črke)  in spodaj svoje ime (first name) in priimek (last name). Klikni Join (pridruži se reševanju). Po reševanju poglej, kako si reševal. Tvoje reševanje pa lahko vidim in vrednotim tudi jaz. Uspešno reševanje želim. 

https://goformative.com/join

MATEMATIKA

Pon., 30. 3.

Naloge so namenjene razvijanju logičnega sklepanja. Prav bi ti prišle pri matematičnem kenguruju.

V DZ skušaj rešiti naloge na straneh 83 in 131. Ne obupaj takoj, skiciraj si, izpisuj … da se dokoplješ do rešitve. Nekatere so lažje, druge težje. Reši, kar znaš. Naj ti bodo v izziv.

Sre., 1. 4. 

V DZ reši naloge na str.: 106 in 107.

Pri kombinatoriki moraš biti pozoren, da problem rešuješ po sistemu. Pri prvi nalogi tako poleg trikotnika dodaš najprej krog in iščeš vse možne kombinacije, nato dodaš kvadrat in vse kombinacije itd. 

Čet., 2. 4.

Danes imaš naloge razdeljene po težavnosti: težje in lažje. Odloči se, kateri izziv boš vzel.

Če izbereš lažji sklop, reši naloge v učeniku na str.: 120/ nalogo 2 in na strani 122/ nalogo 4.  Nato reši še nalogo v DZ na str.: 108.

POPRAVEK: za lažji sklop: 4. naloga je na strani 121 in na strani 122. Hvala za razumevanje.

Če izbereš težji sklop, rešuj v DZ naloge na straneh 109 in 110.

Preglej rešitve v DZ str. 83/ 1.c, 2.b, 3.b, 4.c in na strani 131/ 1.c, 2.c, 3.a, 4.č, 5.c

Rešitve prikazov in kombinatorike pa so tu: Rešitve mat_prikazi, kombinacije

Pet., 3. 4.

Današnja naloga

SLOVENŠČINA

Pon., 30. 3.

Danes boš samo preveril svoje reševanje preteklega tedna. Odpri si rešitve.

Jedilnik str. 46

Jedilnik str. 47

Jedilnik str. 48    Odgovori na vprašanja-Hej hoj

Jedilnik str. 49

Jedilnik str. 50

Tor., 31. 3.

Včeraj ste bili pri likovnem pouku v stiku z naravo. V povezavi z naravo pa boste ostali tudi pri književnosti. Tvoja naloga danes je, da nekaj napišeš na naslov NARAVA ZDRAVI. Pri pripravi prireditve ste dokazali, da ste lahko pravi pesniki, zato verjamem, da vam bo tudi tokrat uspelo. Lahko napišeš pismo naravi, pesem, list iz dnevnika, pripoved o dogodku, ki se ti je zgodil, haiku, strip …

Če se ti še ni utrnila nobena ideja, najdeš nekaj napotkov v oblačkih za razmišljanje. Ti te bodo gotovo pripeljali do odličnih idej in zapisov.

Oblački

Naslednjo šolsko uro slovenščine pa boš to, kar si napisal/-a, pretipkal in mi poslal preko elektronske pošte. Tako boš kasneje lahko s svojim zapisom dopolnil/-a in popestril/-a šolski časopis.

Čet., 2. 4.

Naloga te čaka pri predmetu NIT. Če še nisi pretipkal svojega zapisa o naravi, stori to do konca tedna in pošlji.

Pet., 3. 4.

V SDZ Hej hoj 2. del reši naloge na straneh 89 in 90. Z reševanjem nalog boš ponovil in utrdil glasove, predloge, vrste povedi, sopomenke, protipomenke in večpomenke.

DRUŽBA

Tor., 31. 3.

Prejšnji petek si dobro ponovil snov zadnjih dveh naravnih enot. Preizkusi se v kahootu. OBVEZNO se vpiši s pravim IMENOM in PRIIMKOM in rešuj SAMO ENKRAT. Hvala, ker razumeš in upoštevaš.

Tu je povezava   dinarskokraški in obsredozemski svet  in tu je koda, če jo rabiš:  0981276

Preveri še reševanje povezav s  preteklega učnega lista.  Rešitve DRU

Sre., 1. 4.

Drage učenke, učenci, začenjamo z novo snovjo. Zgodovina oz. natančneje prazgodovina. Pripravljen je ppt., ki vam bo pomagal pri razumevanju snovi. Ker je precej dolg, si ga zavrtite tudi še v petek. Izdelana je še različica te predstavitve s posneto razlago snovi. Ker pa je preobsežna, se je sem ne da naložit. Zato vam jo pošljem po elektronski pošti (če bo šlo).

Seveda sledi preverjanje ali celo OCENJEVANJE. (HA, ha – 1. april)

ČASOVNI_TRAK_ZGODOVINE

Pet., 3. 4.

Ob projekciji časovnega traku (sreda tega tedna) skušaj ponoviti novo snov. Lahko poskusiš pripovedovati ob diapozitivih, kot bi bil učitelj. Mogoče pa bi te z veseljem poslušal tvoj hišni ljubljenček ali kdo od domačih. Saj veš, kaj moraš na koncu znati. (Preberi zadnji diapozitiv.) Ne pozabi na učbenik str. 72 – 74.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Pon., 30. 3.

V zvezek napiši nov naslov  PREHRAMBENE NAVADE in napiši krajši povzetek:

Hrane je v nekaterih deželah preveč, ljudje pa se nezdravo prehranjujejo, zato prihaja do debelosti in bolezni, ki so z njo povezane. V drugih pa jo primanjkuje, zato prihaja do podhranjenosti.

Hrana je lahko rastlinskega ali živalskega izvora.

Skušaj prepisati in dopolniti spodnjo tabelo.

ŽIVILA PREVLADUJOČA SESTAVINA HRANE IZVOR
Maslo, svinjska mast, maščoba živalski
oljčno, sončično, bučno … olje , margarina maščoba rastlinski
stročji fižol, soja, čičerika, grah … beljakovina rastlinski
beljakovina živalski
ogljikovi hidrati rastlinski
vitamini

Sre., 1. 4.

V svojem učbeniku preberi snov na str. 66 – Kaj se dogaja s hrano na poti skozi telo, ki si jo dodobra spoznal lani.

Ko končaš z branjem, se prijavi na Radovednih 5 klikni na spodnjo povezavo

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-nit-sdz-osn/

ali pa lahko malo raziskuješ na dolgo: klikni na 4 (desno zgoraj).  Izberi ikono za Naravoslovje in tehniko, klikni. Izberi ikono Interaktivno gradivo (na desni strani). Na levi strani zgoraj imaš štiri zavihke; hiško, seznam, zaslon in zvezdico. Lahko klikneš na seznam in poiščeš temo Spoznavam samega sebe 1, klikneš na 14  temo Po prebavilih potuje hrana in prideš točno tja, kamor te je pripeljal zgornji link – povezava.

Sedaj pa preberi besedilo v okvirčku in poglej oba filmčka (ikona filmski trak), nato preizkusi, kaj ti prinašata še ostali dve ikoni (spirala in svinčnik).

Za konec pa smo ti izdelali še dve igrici, kjer boš dokončno utrdil pojme povezane s prebavno potjo.

https://learningapps.org/display?v=p41feoq9j20

https://learningapps.org/display?v=phx2c9fw220

PONAVLJAJ PRETEKLO SNOV NA ZASE NAJBOLJ UČINKOVIT NAČIN. SREČNO.

Čet., 2. 4.

Danes je na vrsti naloga, ki jo bomo povezali s SLJ (branje neumetnostnega besedila). Torej kombinacija NIT + SLJ. Pri SLJ ne išči naloge, ker je tukaj.

V učbeniku NIT str. 75 – 80 imaš predstavljeno snov, kako človek pride do hrane.

HRANO SI MORAMO PRIDELATI

Najprej boš spoznal nekoliko zgodovinskega razvoja v iskanju hrane, ki se povezuje s tem, kar si slišal pri DRU, potem pa o GOJENJU RASTLIN in VZREJANJU ŽIVALI.

  1. Dobro preberi celotno besedilo.
  2. Beri po posameznih odstavkih, zraven si oglej tudi fotografije in sproti
  3. Izdeluj miselni vzorec (samo ključne besede z velikimi tiskanimi črkami) ali kakšen drugačen način povzetka snovi.
  4. Zajemi bistvo, pazi, kako vzorec vejaš, uporabljaj barve, lahko si rišeš …
  5. Ko končaš, nekomu preberi, da ti pove, če je smiselno in razumljivo, ti pa boš hkrati snov ponovil.

VEM, DA ZMOREŠ!

 

TUJ JEZIK: ANGLEŠČINA

torek, 31.marca

Rešitve in navodila za danes si poglej v priponki: Torek, 31.marca

sreda, 1. aprila

Rešitve in navodila za danes si poglej v priponki: Sreda, 1.april

petek, 3. aprila

Danes gremo s snovjo naprej. Vse dobiš v priponki: Petek,3.april.docx

LIKOVNA UMETNOST

Likovna naloga:

Narava ustvari veliko lepega. Kaj lahko iz narave ustvarim jaz?

Ideja za naslednjo likovno nalogo prihaja z vaše strani.

Izdelajte izdelek iz naravnih materialov.

Tokrat te ne želim omejiti z navodili za izdelavo in preveč vplivati na tvoje ideje.

Upoštevaj kriterij, da je izdelek izdelan samo iz materiala, ki ga najdeš v naravi. Svoj izdelek uvrsti v eno od likovnih področij: slikarstvo, risanje, kiparstvo, prostorsko oblikovanje, grafika.

Predlagam ti, da najprej dobiš idejo za izdelek oziroma se odločiš, kaj bi rad izdelal. Premisliš, kakšen material potrebuješ za izdelavo in se šele nato podaš v naravo, okolico hiše, gozd, kjer vse to najdeš.

Verjamem, da me bodo tvoje dobre in izvirne ideje presenetile. Fotografijo svojega izdelka pripni na padlet, ki ga najdeš tukaj:

https://padlet.com/csmateja43a/1nqyvoy24p7r

Mogoče boš moral za pomoč prositi starše.  Ampak samo mogoče. Spomni se, kako ste v razredu dodajali fotografije in druge podatke, ko ste v skupinah iskali podatke o biosfernih območjih.

Ko se ti odpre stena, na katero boš prilepil svoj izdelek, klikni na + desno spodaj.

Odpre se ti okvirček. Kjer piše TITLE (naslov), napišeš likovno področje in naslov tvojega dela. Kjer piše WRITE SOMETHING, napišite svoje ime in priimek. Kjer je narisana puščica navzgor kliknete, da naložite, kar želite. Desno se vam odpre zavihek v rdečem okvirčku (PICK FILE), kliknete nanj in izberete fotografijo izdelka, ki ste jo prej shranili v svoj računalnik. Kliknete nanjo, da vam jo program naloži na zid. Tako bomo dobili zbir vseh likovnih izdelkov in se drug od drugega kaj naučili.

Svetujem, da se malo potrudiš, tudi, če ti takoj ne bo uspelo, kajti na tak način boste še kdaj dodajali svoje izdelke.

Želim ti prijetno ustvarjanje. Me že zelo zanima, kaj bo nastalo.

Na enak način lahko dodaš fotografijo s športnega dne, če jo želiš deliti. In sicer se poveži na

https://padlet.com/os_kobarid/uiyo9z2i0058 Objava je že na spletni strani šole.

GLASBENA UMETNOST

Sre., 1. 4.

Današnja naloga naj bo samo ponovitev nalog preteklih dveh tednov; Kekčeva pesem, Mojčina pesem in ritmična igra cap-song. povezave poišči na preteklih tednih.

Čet., 2. 4.

Danes se boš postavil v vlogo skladatelja in se preizkusil v ritmičnem vzorcu z žogico.

Tako boš ponovil note in njihovo trajanje ter taktovski način. Na spodnji povezavi vstopiš v interaktivno gradivo za glasbo.

Pomakneš se na kazalo, kjer se ti navzdol odpre zavihek z naslovi. Najprej klikneš na naslov KJE SO DOMA NOTE? in nato POSTANIMO SKLADATELJI. Izvedi ritmične vzorce na karticah.

Spet se pomakneš na kazalo in greš pod naslov DINARSKOKRAŠKE POKRAJINE in RITMIČNA VAJA Z ŽOGICAMI. Preizkusi se v ritmični vaji. S klikom na spiralo odpreš glasbeni števec, kjer postaviš note v notno črtovje glede na taktovski način. Nato lahko svoj notni zapis še predvajaš.

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-gum-sdz-osn/

KOLESARSKI IZPIT

Sre., 1. 4. 

Predstavljaj si, da se s kolesom pelješ do križišča enakovrednih cest. V spodnji predstavitvi najdeš razlago, kako pravilno prevoziti križišče.

KOI-križišča

ŠPORT

3 teden šport

dvigovanje trupa

poligon nazaj

NIZ: UMETNOST

Čet., 2. 4.

Pozdravljene.

Ste uspele ponoviti koreografiji? Gotovo vam gre odlično.

Ker je del tega predmeta namenjen tudi lastnemu ustvarjanju in plesnem izražanju, vas v naslednjem tednu čaka nadaljevanje naloge, s katero smo začeli že v šoli. Izberi si pesem, ki ti je všeč. Na njen refren ali prepoznaven del pesmi sestavi lastno koreografijo. Če imaš voljo lahko narediš koreografijo tudi za daljši del pesmi. K ustvarjanju in plesu lahko povabiš tudi sestro, brata ali kogarkoli od tvojih bližnjih.

Če ste nekatere že začele s koreografijo, ko sem vam dala navodila v šoli, nadaljujte tako, kot ste si zamislile.

Kasneje bomo vaše koreografije združili v enoten sklop. Ko sestaviš koreografijo, ti priporočam, da se posnameš, saj tako koreografije ne boš pozabila. Posnetek lahko pošlješ tudi meni preko We transfer: nika.erzen@guest.arnes.si. Pleši in ustvarjaj kjerkoli in kadarkoli. V naravi, svoji sobi, na balkonu … Sprosti se, pleši in preprosto uživaj.

Pošiljam vam velik plesni pozdrav.

NIZ: ŠPORT

niz šport 3.4.2020

NIZ: RAČUNALNIŠTVO

Pozdravljeni učenci!

Ta teden bomo začeli vaditi desetprstno tipkanje, da ne bomo kar programirali. Na povezavi se boš naučil uporabljati vseh deset prstov za tipkanje. Pozoren bodi katero črko, prst in tipko imaš obarvano. Poskusi se držati navodil in počasi boš vedno hitrejši.

Veliko zabave ti želim ob tipkanju!

(Skupno 1.773 obiskov, današnjih obiskov 1)