Centralna šola 2. a:

PONEDELJEK, 6.4.

SLJ – Utrjevanje stopnjevanja pridevnikov (interaktivno + zvezek) in branje z razumevanjem

SPO – Preverim svoje znanje: POMLAD

LUM – Slikanje z naravnimi barvami

 

TOREK, 7.4.

ŠPO – igra OE z žogo

MAT – besedilne naloge DZ/str. 90, interaktivne vaje

SLJ – Pikapolonica DZ/str. 34, 35 (branje z razumevanjem)

SPO – Skrb za okolje

GUM – Poigrajmo se z ritmom (ritmiziranje)

 

SREDA, 8.4.2020

GUM – Katere pesmice smo se naučili (ponovitev)

MAT – Preverim svoje znanje (interaktivno)

SLJ – Zbiram papir DZ/str. 39 (kritično razmišljanje in postavljanje vprašanj)

TJA

Hej hoj, good morning! Ste se danes ponoči dobro naspali?

Ker sem vam v petek dala kar precej dela, vam ga danes dam malo manj.

Ponovno reši obe slušni nalogi – sadje1  in sadje2 Tokrat lahko rešiš celotni nalogi, poskusi vse uganiti prav in ne pozabi na glasno ponavljanje besed! Zadnje naloge so težje, tako da ni nič narobe, če jih izpustiš. Ko rešiš posamezno nalogo, klikni gumb MARK – preveri tvoje rešitve in označi pravilne in nepravilne odgovore. Če se ti kje zatakne, ti dajem ponovno na voljo povezavo na spletni slovar, ki smo ga uporabljali že v šoli. Naloge lahko rešiš večkrat in primerjaš svoj rezultat.

Ste zapeli pesem o apples and bananas? Danes jo še enkrat ponovite, pa tudi pesem o dnevih v tednu še malo povadite. Sedaj imaš priložnost – jump, walk, sing, spin, če si tega želiš!

Za utrjevanje besed ti dam še nekaj interaktivnih vaj, ki jih rešuješ po želji, lahko tudi drug dan – križankopirate ter frogs. (če vam ne dela, vklopite adobe flash player)

Ker pa v teh dneh potrebujemo veliiko vitaminov imam zate pomembno nalogo. Z znanjem, ki ga sedaj imaš že veliko, pojdi v trgovino (to pomeni v domačo kuhinjo) in prodajalko/prodajalca (mum, dad, brother, sister) prosi za fruit. CAN I HAVE AN APPLE, PLEASE? (ken aj hev ‘n epl pliz?) Zanj se zahvali – THANK YOU. Nakupi želeno sadje (lahko ga celo plačaš po angleško, saj znaš) in naredi a FRUIT SALAD. Poimenuj sadje, dodaj barve kot na primer v tej pesmici, nadeni si kuharsko kapo and GO! (pa previdno z noži!)

Če želite z mano deliti vaše kuharske izdelke, mi jih kar pošljite. O, kako slastna malica se vam obeta!! Enjoy your meal!

See you on Friday,

teacher Evelina

 

ČETRTEK, 9.4.

MAT – Utrjevanje računanja z denarjem (UL)

ŠPO – Tek v naravi

SLJ – Skrbim za okolje (DZ/str. 36 – 38)

SPO – Naš mali projekt – recikliranje

 

PETEK, 10.4.

ŠPO – Dan na koleščkih

TJA

Petek, 10.4.2020

Hello, dragi učenci!

Konec tedna se bliža praznik, ki mu v angleščini pravimo EASTER(ist’r). Si po sličicah ugotovil, kateri praznik je to? Vabim te, da si danes narediš nalogo po svoji želji. Predvajaj si pravljico Če bi bil velikonočni zajček – If I were an Easter bunny. Seveda je pravljica v angleščini, vendar ima zelo dobre ilustracije, ki ponazorijo dogajanje. Sem ter tja boš ob pozornem poslušanju zagotovo ujel besede, ki jih poznaš! Predstavljaj si, kaj pravljica pripoveduje. Ko si jo ogledaš, premisli, katere besede ti povezuješ s praznikom velike noči. Samostojno naredi miselni vzorec EASTER. Napiši najljubše 4 besede, ki so povezane z njim, jih prevedi in ilustriraj. Dajem ti namig, tukaj so angleške besede, ki jih ponavadi povezujemo z veliko nočjo (lista ti ni potrebno reševati). Besede predstavi nekomu doma in naloga je za ta teden končana.

HAPPY EASTER!

 

MAT – Utrjevanje števil do 100

SLJ – Oče in sin (slovenska ljudska)

 

OPZ

Ponedeljek, 6. 4.: Prepevaj pesmico Muca na klavir igra ob posnetku.

Torek, 7. 4.: Prepevaj pesmico Muca na klavir igra ob posnetku.

(Skupno 369 obiskov, današnjih obiskov 1)