V mesecu oktobru praznujemo tudi v šolskih knjižnicah. Šolske knjižnice, tako osnovnošolske kot srednješolske, so po številu najštevilčnejše. V današnjem času, ko je poplava elektronskih medijev, branje pri otrocih upada, zato je še kako pomembno, da znamo učence motivirati za branje, jim privzgojiti trajne navade do branja, učenja in uporabe knjižnic ter jih informacijsko opismeniti.
Naši učenci od 1. do 4. razreda so obiskali šolsko knjižnico, kjer smo se pogovarjali o pomenu šolske knjižnice, dejavnostih, ki se odvijajo v njej, njeni ponudbi, o knjižničnem redu in postavitvi knjig. V 3. razredu so učenci brali v nadaljevanjih. V okviru projekta Knjižnice nas bogatijo so učenci 4. in 5. razreda obiskali tri različne knjižnice: šolsko, mestno in potujočo knjižnico.
Starejši učenci so sodelovali na natečaju Jaz ljubim šolsko knjižnico
Pri izbirnem predmetu likovno snovanje 1 so učenci naslikali avtorsko zasnovane UDK oznake, s katerimi so polepšali stare knjižne police.
V 4. razredu so učenci prejeli Bralni kovček, v katerem so se skrivale zanimive tematske knjige. Učenci bodo po skupinah pripravljali sošolcem predstavitve knjig. Učenci 4. razreda so si tudi izmenjali knjižna kazala z OŠ Rodica. Knjižna kazala so poslikali z motivi kulturne dediščine.
Učenci 5. razreda so pričeli z reševanjem Mega kviza. Letošnja tema je Narodna galerija. Učenci bralnega kluba pa so se priključili slovenskemu projektu Odprta knjiga GG4U.
V okviru Tedna otroka so učenci od 1. do 3. razreda izpolnjevali uganko meseca, šolsko knjižnico so obiskali tudi otroci iz predšolske skupine sosednjega vrtca. Tudi na podružničnih šolah so učenci v Tednu otroka spoznali delo šolske knjižnice in pomen branja.
Praznovanje mednarodnega meseca šolskih knjižnic opozarja na pestro paleto dejavnosti, s katerimi knjižnice učence opremljajo za življenje.