PŠ DREŽNICA:
1.razred:
MATEMATIKA
PON. 16. 3.:
RAVNE IN KRIVE ČRTE
V TVOJI OKOLICI OPAZUJ, KJE NAJDEŠ RAVNE IN KJE KRIVE ČRTE.
SRE. 18. 3.:
RIŠEM LIKE
PONOVI LIKE – KVADRAT, KROG, TRIKOTNIK IN PRAVOKOTNIK.
DZ – 2. DEL: STR. 44, NALOGA 1: VADI RISANJE LIKOV OD TEMNEJŠE NARISANEGA LIKA NAVZVEN (KROG IN KVADRAT) ALI NAVZNOTER (PRAVOKOTNIK IN TRIKOTNIK).
ČET. 19. 3.:
RIŠEM LIKE
DZ – 2. DEL: STR. 45, NALOGA 2
PET. 20.3.:
ODŠTEVAM DO 10
PROSI STARŠE, DA TI POMAGAJO PRI BRANJU IN REŠEVANJU NALOGE NA UČNEM LISTU.
DZ – 2. DEL, STR. 46 IN 47
SLOVENŠČINA
PON. 16. 3.:
IGRAMO SE Z BESEDAMI IN POVEDMI
USTNO: SPOMNI SE BESEDO NA ENO ČRKO IN JO UPORABI V POVEDI.
PRIMER: R – ROŽA – ROŽA JE V VAZI.
PISNO: ENO POVED NAPIŠI V ČRTANI ZVEZEK, ČEZ DVE VRSTICI.
TOR. 17. 3.:
UGANKE
BERILO STR. 18
VEČKRAT PREBERITE UGANKE IN SE POGOVORITE O REŠITVAH. V ČRTANI ZVEZEK ČEZ DVE VRSTICI NAPIŠI NASLOV: UGANKE IN NARIŠI VSE TRI REŠITVE.
SRE. 18. 3.:
IGRAMO SE Z BESEDAMI
SPOMNI SE BESEDE NA ČRKI C IN Č, NPR. COPAT, ČEVELJ, ČRV… SPOMNI SE TUDI BESEDE, KI SE KONČAJO NA C ALI Č, NPR. LONEC… POJDI VEN IN NAPIŠI ČRKI C IN Č S PRSTOM PO ZRAKU, PO PESKU ALI ZEMLJI ALI S KREDO PO TLEH. PAZI, DA VADIŠ OD ZGORAJ NAVZDOL.
ČET.19.3.:
ŽE ZNAMO BRATI IN PISATI
VZEMI MAPO S ČRKAMI IN POVADI PISANJE ČRKE C. NARIŠI NEKAJ NA ČRKO C.
PREBERI UL – UL – BERI POVEDI
PET.20.3.:
ŽE ZNAMO BRATI IN PISATI
VZEMI MAPO S ČRKAMI IN POVADI PISANJE ČRKE Č. NARIŠI NEKAJ NA ČRKO Č, NPR. ČRTA, ČRV, ČOKOLADA…
IZ VČERAJŠNJEGA UČNEGA LISTA (UL – BERI POVEDI) PREPIŠI V ČRTANI ZVEZEK TRI BESEDE, KI VSEBUJEJO ČRKO C ALI Č. PIŠI ČEZ DVE VRSTICI.
SPOZNAVANJE OKOLJA
PON. 16. 3:
Skrbimo za zdravje
Vsak dan pomagaj pripraviti mizo za obroke (zajtrk, kosilo, večerja), lahko zložiš prtiček, kot smo ga v šoli.
TOR. 17. 3.:
SKRBIMO ZA ZDRAVJE
V BREZČRTNI ZVEZEK NAPIŠI NASLOV: ZDRAVA PREHRANA
NARIŠI PET ZDRAVIH JEDI, KI JIH TE DNI NAJBOLJ POGOSTO JEŠ.
LIKOVNA UMETNOST
PET.20.3.: Risanje/ slikanje: TRAVNIK POMLADI
Ker se v naravi že prebuja pomlad, jo lahko naslikaš tudi ti. Odpravi se na travnik v bližini hiše in si izberi cvetlice, ki pritegnejo tvojo pozornost. S svinčnikom nariši travnik, na njem pa vsaj dve različni cvetlici. Bodi pozoren, da cvetlice ne bodo premajhne in boš lahko prikazal podrobnosti njenega cveta. Na koncu risbo še pobarvaj z barvicami.
GLASBENA UMETNOST
SRE. 18. 3.:
NA YOU TUBE POSLUŠAJ PESMICO ČUK NA PALICI IN PRIPEVAJ. OB GLASBI LAHKO TUDI PO SVOJE ZAPLEŠEŠ (SE GIBAŠ V RITMU). NA PLES POVABI ŠE KOGA. POMIGAJTE IN POVESELITE SE.
PET. 20.3.:
Pesem : MARKO SKAČE
CINCINDON 2 str. 39
Starši gotovo znajo pesmico Marko skače. Morda ti jo lahko zapojejo. Poišči jo na You tubu in jo poslušaj. Če si prijavljen na www.ucimse.com. jo lahko najdeš tudi tam. Prosi starše, da ti pesem preberejo, večkrat jo poslušaj in pripevaj. Lahko jih povabiš, da se primete za roke in zaplešete v krogu.
ŠPORT
Za ponedeljek, 16.3 in sredo 18.3
Četrtek, 19.3.
S starši se podaj na sprehod v naravo. Igraj se igrico “stopaš samo po kamnih”.
2.razred:
MATEMATIKA
PON. 16. 3.:
Merimo dolžino
Nande str. 42
SRE. 18. 3.:
RAVNE IN KRIVE ČRTE
Nande str. 43 nal. 1
Morda ti uspe rešiti tudi IZZIV. Prosi starše za pomoč, ti pa natančno preberi navodilo, vsako poved posebej in razmisli, kaj ti sporoča.
POZOR! Vrednost hiške je označena, zato predlagam, da začneš v zadnjem stolpcu. Srečno!
ČET. 19.3.:
SKLENJENE IN NESKLENJENE ČRTE
DZ str. 14,15 /1,2,3
Najprej se s starši ter bratci in sestricami primite za roke in naredite krog. Ko se vsi držite za roke je krog sklenjen, ko se pa eden ali vsi spustimo krog ni več sklenjen.
Natančno preberi navodila nalog. Žirafi ti kažeta katere so sklenjene in katere nesklenjene črte. Pri nalogah ti bo za boljšo predstavo pomagala vrvica ali nitka s polaganjem na črte.
PET.20.3.
Sklenjene in nesklenjene črte
DZ str. 16
Ponovi, kaj je sklenjena in kaj nesklenjena črta.
Natančno preberi navodila in reši naloge. Pri nalogi 5 bodi pozoren na znotraj in zunaj, nariši sklenjene črte, lahko uporabiš tudi like.
Nande str. 44
SLOVENŠČINA
PON. 16. 3.:
Vaje v branju in pisanju
Vaje (nova mapica – zvonček) str.1 – povadi črke in povedi
TOR. 17.3.:
S. Makarovič: Čuk na palici
Berilo str. 12, 13
Pesem večkrat preberi, lahko pa jo poslušaš tudi na You tube.
V črtani zvezek napiši ime pesnice in naslov pesmice. Odgovori na prva tri vprašanja. Piši z malimi tiskanimi črkami.
SRE. 18. 3.:
Vadimo branje in pisanje
Vaje str. 2 – Večkrat preberi besede in jih natančno prepiši.
ČET.19.3.:
OGLAS
DZ (goska) str.64
Besedilo večkrat preberi, dokler ne bo šlo gladko in točno. Pri pikah se ustavi in se z glasom »usedi«. Za boljši pregled predlagam, da pri nalogi 1 vsako vprašanje podčrtaš z drugo barvico. Z istimi barvicami kot si podčrtal-a vprašanja podčrtaj tudi odgovore v besedilu.
PET.20.3.:
OGLAS
DZ str. 65 (goska)
Najprej še enkrat preberi besedilo na strani 64.
Reši naloge in bodi pozoren na veliko začetnico, odgovore piši v celih povedih.
SPOZNAVANJE OKOLJA
PON. 16. 3.:
Skrbimo za zdravje
Učbenik str. 61: Sedaj ponovim (Odgovori na vprašanja – ustno)
Učbenik str.59
Pogovori se, kako ti skrbiš za svoje zdravje. V zvezek (pol -pol) nariši miselni vzorec kot je v učbeniku (na sredino lista narišeš oblaček in iz njega potegneš pet puščic ter prepišeš kar piše). Ob besedah GIBANJE, ZDRAVA PREHRANA… napiši in nariši, kaj ti počneš. Npr.: GIBANJE – skačem s kolebnico, SPROSTITEV – poslušam glasbo…
TUJ JEZIK ANGLEŠČINA ponedeljek 16. 3. in četrtek 19. 3.
Oglej si še enkrat zgodbo Od glave do prstov na nogi, ki smo si jo ogledali v šoli. Poslušaš jo lahko tukaj. Si slišal vse dele telesa?
Oglej si posnetek, kjer je besedilo le napisano, na koncu vsake druge vrstice imaš napisan del telesa, ki ga posamezna žival lahko naredi.
Prepiši besede na učni list. Če ga nisi dobil, lahko človeka narišeš v zvezek in dopisuješ besede, da nastane miselni vzorec my_body_besedisce. List prilepi v zvezek in še enkrat ob posnetku ponovi nove besede.
Ob posnetku zapoj in zapleši na naslednjo pesem, zraven ponovi besede za dele telesa. Tiste, ki v posnetku niso omenjene, jih ponovi sam.
S starši, bratcem, sestrico se igraj Abra Cadabra, touch your eyes, nose… (ebra k’debra, tač jor npr ajs), nato pa odigraj to igro.
Na zeleni tabli klikni moder PLAY in začni. Vsebuje 2 novi besedi – stomack (klikneš, kjer kaže na trebuh oz želodec) ter throat (grlo).
Obilo veselja ti želim 🙂
LIKOVNA UMETNOST
PET.20.3.:
Risanje/ slikanje: TRAVNIK POMLADI
Ker se v naravi že prebuja pomlad, jo lahko naslikaš tudi ti. Odpravi se na travnik v bližini hiše in si izberi cvetlice, ki pritegnejo tvojo pozornost. S svinčnikom nariši travnik, na njem pa vsaj dve različni cvetlici. Bodi pozoren, da cvetlice ne bodo premajhne in boš lahko prikazal podrobnosti njenega cveta. Na koncu risbo še pobarvaj z barvicami.
GLASBENA UMETNOST
SRE. 18. 3.:
Na You tube poslušaj pesmico ČUK NA PALICI in prepevaj (glej besedilo v berilu). Ob glasbi lahko tudi po svoje zaplešeš (se gibaš v ritmu). Na ples povabi še koga. Pomigajte in poveselite se.
PET.20.3.:
Pesem : MARKO SKAČE
Cincindon 2 str. 39
Starši gotovo znajo pesmico Marko skače. Morda ti jo lahko zapojejo. Poišči jo na You tubu in jo poslušaj. Če si prijavljen na www.ucimse.com. jo lahko najdeš tudi tam. Preberi besedilo in pripevaj. Lahko povabiš starše, da se primete za roke in zaplešete v krogu.
ŠPORT
Za ponedeljek, 16.3. in sredo, 18.3.
Četrtek, 19.3.
S starši se podaj na sprehod v naravo. Igraj se igrico “stopaš samo po kamnih”.