PŠ DREŽNICA:

1.razred:

MATEMATIKA

PON., 23.3.

ODŠTEVAM DO 10

GLEJ UČNI LIST: UL – MAT – ODVZEMAM PROČ

DZ  str. 48, 49

ČET., 26.3.

ODŠTEVAM DO 10

NAJPREJ PONOVI USTNO ODŠTEVANJE OB TEJ NALOGI: NA MIZO POSTAVI 8 KOCK V VRSTO. VZEMI 3 KOCKE PROČ. KOLIKO KOCK JE OSTALO NA MIZI? POVEJ ŠE RAČUN ODŠTEVANJA.

KO SI POVADIL USTNO, REŠI: DZ STR. 50,51,52

KO REŠUJEŠ NALOGE PAZI, DA NAJPREJ POŠTEJEŠ, KOLIKO PREDMETOV, ŽIVALI… JE BILO NA ZAČETKU NPR. NA ROŽI IN POTEM ODŠTEJEŠ, ODVZAMEŠ PROČ NPR. METULJE, KI SO ODLETELI.

PET., 27.3.

ODŠTEVAM DO 10

DZ STR. 53,54,55

PRI REŠEVANJU VEDNO NAJPREJ POŠTEJ VSE PIKE, NATO ODŠTEJ PREČRTANE PIKE IN IZRAČUNAJ, KOLIKO PIK TI OSTANE. PRI RAČUNANJU SI LAHKO POMAGAŠ S PRSTI. NA STRANI 54 BOŠ POTREBOVAL NALEPKE.

SLOVENŠČINA

PON., 23.3.

VAJE V BRANJU IN PISANJU – SLIKOVNO BESEDILO

GLEJ UČNI LIST: UL – SLJ – SLIKOVNO BESEDILO

TOR., 24.3.

Oton Župančič: KADAR SE CICIBAN JOČE (književnost 2 uri)

BERILO STR 17

RAZGOVOR: Kako bi razveselil otroka, ki se cmeri? Kako pa tebe razveselijo, ko se cmeriš? Kako se takrat počutiš?

POIŠČITE RIMO NA BESEDO CMERA. JAZ BI IZBRALA JERA (od tod mila jera).

NEKAJKRAT PREBERITE PESMICO, IZMENJAJE S STARŠI (vsak eno vrstico, da začutite rimo).

  • GIBANJE: še ti se nasmej in večkrat poskoči hop, hop, hop, a ne pod strop.

S STARŠI SE POGOVORITE OB SPODNJIH VPRAŠANJIH, POTEM PA V ČRTANI ZVEZEK NAPIŠI NASLOV PESMI IN NARIŠI CICIBANA, KI SE JOČE.

  • PONOVITEV ZA OTROŠKI ZBOR: Na You tube poišči Vidkovo pesmico, ki smo jo zadnje čase peli in plesali v šoli z naslovom: Rad imej živali in cvetlice in pripevaj, besedilo imaš v CINCINDONU zadaj.

ČET., 26.3. 

VADI ČRKO P: SPOMNI SE ČIM VEČ BESED NA P, NPR. PISMO, PREDAL, PAJEK, PAPRIKA, PES… SE SPOMNIŠ TUDI BESEDE, KI SE KONČA NA P? JAZ SEM SE SPOMNILA NA REP. KJE PA IMA P BESEDA KAPA?

S PRSTOM NAPIŠI ČRKO P PO ZRAKU (VADI OD ZGORAJ NAVZDOL) IN NAPIŠI P NEKOMU PO HRBTU ALI PO MIZI.

VZEMI ŠE MAPO S ČRKAMI IN TAM POVADI P – BODI POZOREN NA PIKICO, KJER SE P ZAČNE PISATI. ZGORAJ ŠE NARIŠI NEKAJ NA P. PAZI NA PRESLEDKE MED ČRKAMI.

PET.,27.3.

VADIMO P

NAVODILA ZA DELO NAJDEŠ TUKAJ: UL – SLJ – VADIMO P

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

PON., 23.3.

SPOZNAVAMO LETNI ČAS: POMLAD

V BREZČRTNI ZVEZEK NAPIŠI NASLOV POMLAD. POD NJIM NARIŠI SPOMLADANSKE CVETLICE, KI CVETIJO V BLIŽINI TVOJE HIŠE. PROSI STARŠE, DA JIH POIMENUJETE, OB SLIČICAH LAHKO NAPIŠEŠ NJIHOVA IMENA.

TOR., 24.3.

SPOZNAVAMO LETNI ČAS POMLAD (2 uri)

NASLOV: v brezčrtni zvezek nariši 3 sličice

  1. naslov LJUDJE (nariši, kaj delajo ljudje pomladi npr.: delo na vrtu)
  • Pojdi na balkon ali si odpri okno, tja kamor sije sonca. Nadihaj se svežega zraka.
  1. naslov RASTLINE (kaj delajo rastline pomladi npr. grmi ali drevesa, ki brstijo oz. cvetijo)
  2. naslov ŽIVALI (kaj delajo živali pomladi npr. ptice gnezdijo)

LIKOVNA UMETNOST

PET., 27.3.

Prostorsko oblikovanje: Moj dom  ( poigrajmo se z lego kockami)

Oblikuj svoj dom ( hišo) iz lego kock in dodaj vse kar ti omogočajo tvoje kocke. Lahko dodaš še kakšen drug kos iz zbirke tvojih igrač. Domišljija tukaj nima meja.

 

GLASBENA UMETNOST

PET., 27.3.

CICINDON str. 24  – ponovi pesmico So ptički se ženili in ob vsaki kitici nariši njeno vsebino (Prosi starše, da ti jo preberejo.)

Poslušaj jo na www.ucimse.com ali jo poišči na You tubu, tam najdeš več različic.

ŠPORT

Ponedeljek, 23.3

VAJE Z ŽOGO. GLEJ UČNI LIST: ŽOGARIJA

Četrtek, 26.3.:  MET ŽOGE V CILJ

Najprej malo teci, npr. 5 krat okrog hiše, lahko pa tečeš na mestu. Poišči primerno žogo in z njo zadevaj različne cilje. Primeri:

  • zadevaj obroč ali koš ali plastenko na tleh (lahko tudi kaj drugega zadevaš)
  • zadevaj koš ali tarčo, ki jo narišeš in prilepiš na zid

Prosi koga doma, da s tabo podaja žogo.

PEVSKI ZBOR

Ponavljamo besedilo in pripevamo Vidkovo pesmico Rad imej živali in cvetlice: https://www.youtube.com/watch?v=5VE1yiycGG8.

 

2.razred:

MATEMATIKA

PON., 23.3.

PO KORAKIH DO 100

Imaš doma kocke? Verjamem, da jih imaš, velikost ni pomembna (če jih nimaš dovolj, vključi še kaj drugega). Razporedi jih v kupčke po 10. Ko boš naredil 10 takih kupčkov prosi starše, da jih skupaj preštejete (10, 20, 30, 40…). Pred seboj imaš točno 100 kock.

DZ str. 19 – Izberi 10 različnih dobro ošiljenih barvic. Začni natančno barvati dalmatince po deset z enako barvico. Kaj si ugotovil? Si porabil vseh deset barvic? (ena je ostala) Koliko kupčkov dalmatincev moraš še dorisati, da jih bo 100?  (en kupček =10 dalmatincov)

Doriši še en kupček dalmatincov v desnem kotu zgoraj.

ČET., 26.3.

PO KORAKIH DO 100

Praktična naloga: Razmisli, s čim bi še lahko sestavil 10 kupčkov po 10 (morda imaš perlice s katerimi nanizaš ogrlico, verjamem pa da imate vsi fižol ali kakšna druga semena ali…). Preštej kupčke, nato štej po deset naprej in potem še nazaj.

Naloga s spletne strani: Na šolski spletni strani zgoraj desno pojdi na  POVEZAVE, klikni na  ZA UČENCE, nato poišči  matematične naloge (vstop brez registracije, preizkus, števila do 100, prva stran)

Odpri prvo nalogo in rešuj. Za rešitev klikni na ustrezen krogec, VSAKIČ PREVERI, NATO KLIKNI PUŠČICO  in nadaljuj z reševanjem. Ko prideš do nalog za primerjanje za danes končaj.

Poizkusi, zabavno bo!

PET., 27.3.

PO KORAKIH DO 100

DZ str. 20, 21, 22

To, da je 10 enic 1 desetica že veš, 10 desetic pa je 1 stotica. Poglej in glasno preberi vsako vrstico v razpredelnici. Zapomni si kaj je enica, desetica in stotica. Reši še naloge na strani 21 in 22. Ni težko.

Zdaj pojdi še na matematične naloge na šolski spletni strani tako kot včeraj (glej povezave…) in nadaljuj, kjer si včeraj končal-a (naloge za primerjanje števil do 100).

SLOVENŠČINA

PON., 23.3.

Vaje v branju in pisanju

Vaje str. 3 – večkrat preberi in povadi zapis besed.

V zvezek z vmesno črto napiši še 10 besed (naslov naj bo kar Vaja), kjer boš uporabil male pisane črke j, p in g. Če boš izbral tudi katero ime, ga piši z veliko začetnico.

TOR., 24.3.

Srečko Kosovel: KJE? (književnost 2 uri)

Berilo str. 72

Večkrat glasno preberi pesmico. Ko misliš, da bereš gladko jo preberi še staršem.  Naloge pod pesmico reši ustno, rešitve povej staršem.

  • Ob zlatih žarkih se malo razgiba,j nato nadaljuj.

V črtani zvezek najprej napiši ime in priimek pesnika s pisanimi črkami, spusti eno vrstic in na sredino vrstice napiši naslov s tiskanimi črkami. Spodaj nariši štiri pravokotnike ali oblačke, kamor boš narisal sličice, ki bodo predstavljale nastopajoče v pesmi (zvonček, trobentica…).

Z barvico napiši še rime (mahu – strahu…) in obkroži dvojice. Tudi če gre bolj počasi, se potrudi pisati z malimi pisanimi črkami. Vaja dela mojstra!

  • Ponovitev za otroški zbor: Na You tube poišči Vidkovo pesmico, ki smo jo zadnje čase peli in plesali v šoli z naslovom: Rad imej živali in cvetlice in pripevaj, besedilo imaš v CINCINDONU zadaj.

ČET., 26.3.

Vaje v branju in pisanju: Prepis

Vaje str. 4 – Nekajkrat preberi, nato lepopisno prepiši. Če imaš težave pri vezavi katere črke, lahko povadiš prej na en drug list papirja ( da ti bo lažje lahko pišeš večje kot je na učnem listu).

PET., 27.3.

Vaje v branju in pisanju

Vaje str. 5 – preberi in natančno prepiši

SPOZNAVANJE OKOLJA

PON., 23.3.

Spoznavamo letni čas: Pomlad

Učbenik str. 68

V zvezek za spoznavanje okolja (pol/pol) napiši naslov POMLAD in prepiši besedilo spodnjega kupčka v učbeniku. Pod besedilom nariši spomladanske cvetlice, ki cvetijo v bližini tvoje hiše in jih poimenuj. Imena zapiši ob sličice.

Na koledarju poišči in označi praznike, ki jih praznujemo spomladi. Če ima kdo v tvoji družini pomladi rojstni dan, označi tudi to.

TOR., 24.3.

SPOZNAVAMO LETNI ČAS POMLAD (2 uri)

Učbenik str. 69 in zvezek za spoznavanje okolja

Napiši naslov: Kaj delajo ljudje pomladi?

V besedilu LJUDJE preberi katera opravila delamo na vrtu, na njivi in v sadovnjaku. Nariši oblaček in vanj napiši VRT, iz oblačka potegni več črt in ob njih napiši, kaj delajo ljudje na vrtu  (lopatenje, gnojenje…), potem nariši oblaček v katerega napišeš njiva in okrog našteješ, kaj delamo pomladi na njivi in nazadnje v oblaček napiši še sadovnjak, ob njem dela v sadovnjaku. Pogovori se s starši in napiši tudi vse tisto kar ne piše v besedilu.

  • Pojdi na balkon ali si odpri okno, tja kamor sije sonca. Nadihaj se svežega zraka.

Ko se vrneš k delu nadaljuj z branjem v učbeniku. NAPIŠI NASLOV IN ODGOVORI.

Naslov: Kaj delajo rastline pomladi?

Naslov: Kaj delajo živali pomladi?

Pri odgovoru si pomagaj z besedilom RASTLINE in ŽIVALI, če hočeš napisati še kaj več, pa povprašaj starše. Piši s pisanimi črkami in uporabi veliko začetnico.

TUJ JEZIK ANGLEŠČINA

ponedeljek 23. 3.

Pozdravljeni učenci! Ste si kaj odpočili od šole med koncem tedna in ste sveži in pripravljeni na nove izzive? Prepričana sem, da ste 🙂

Pred nekaj dnevi je prav posebna knjiga praznovala svoj 51. rojstni dan. Prepričana sem, da jo vsi poznate in ste jo gotovo prebrali tudi v slovenščini, zato ne bo niti najmanjše težave z njo. Imenuje se … The very hungry caterpillar. Jo prepoznaš? Kdo bi si mislil, da ima že toliko let, ha?

Tvoja prva naloga je, da jo zelo pazljivo poslušaš in si čim več zapomniš. Preberi naloge, ki te čakajo, nato si pravljico oglej še enkrat. Pssst, dam ti namig – zgodbo lahko vmes tudi ustaviš, opraviš nalogo, nato predvajaš dalje.

Odpri zvezek za pouk angleščine, nato na vrh strani napiši naslov ERIC CARLE: THE VERY HUNGRY CATERPILLAR

Naloga: nariši gosenico. Poleg glave mora imeti še sedem kolobarjev, ki morajo biti dovolj veliki, da vanje narišeš hrano, ki jo je pojedla vsak dan. Kolobarji naj bodo raje preveliki kot premajhni … (pod vsak kolobar bomo napisali tudi ime hrane, zato ne varčuj s prostorom, naj bo pregledno.) Poglej si zgodbo in za vsak dan v kolobar nariši njen slastni obrok. Poimenuj jih v angleščini (zaenkrat le ustno – an apple, a pear …)

Zraven ne pozabimo, da nam je pisatelj predstavil še dneve v tednu. Poslušaj pesem vsaj trikrat, nato zraven zapleši, rajaj in glaaasnooo zapoj!

Ko končaš, se sprosti z malce telovadbe – globoko vdihni in začni …

  1. stisni se kot jajce. miruj minutko in umirjeno dihaj
  2. plazi se kot gosenica in vmes radovedno opazuj svet. Vidiš kaj zanimivega? Ne bodi prehiter, tudi gosenica ni.
  3. miruj kot buba in opazuj kako se počutiš. Petkrat globoko vdihni in izdihni.
  4. poleti kot metulj in z nasmehom razveseli nekoga doma 🙂

Lepo se imej, kmalu se zopet oglasim. Morda v sredo namesto v četrtek …

Pozdrav od ne tako daleč 😉

učiteljica Evelina

četrtek, 26. 3.

Pozdravljeni učenci ter učenke!! Kako ste kaj? A veste, da vas že pogrešam!!

Danes vam dajem posebno nalogo. Hmmm, ali ti navodila bere mama? Ja? Hitro jo pošlji stran in na pomoč pokliči očeta, brata, sestro!!!

Imava skriiivnooo nalogo. En del naloge smo naredili že v šoli, drug del moraš narediti sam. Na povezavi, ki ti jo bo odprl en od staršev, si oglej posnetek (od začetka do 0:36). Izberi si, kaj boš naredil, nato pa veselo na delo. Potrebuješ: kolaž papir, glue, scissors and your super fingers, video pa te bo vodil do želenega izdelka.

Včeraj smo mamice praznovale poseben dan – po angleško se mu reče mother’s day. To je dan, ko mami še posebej z veseljem pokažemo, da jo imamo radi, da jo cenimo. Pomisli, kaj vse ti tvoja mum pomaga narediti, ali ti kaj posebnega pripravi, skuha, se s teboj igra …? Vzemi si minutko in dobro premisli kaj vse počneta skupaj, kaj ti pomaga narediti, kdaj se skupaj smejita …  Za tvojo mamo pripravi poseben šopek in ji zapoj pesem, ki smo se jo naučili v šoli. Se je še spomniš? Pokukaj sem, da osvežiš svoj spomin. Preden nastopiš pred mamo, vsaj dvakrat zapoj ob posnetku, nato pa akcija!! Že res, da je bil Mother’s day včeraj, a če dobro pomislimo, ga lahko praznujemo čisto vsak dan 🙂

Ker se ne moremo videti v živo, te vabim, da mi kaj napišeš, pošlješ kakšno fotografijo … karkoli želiš na mojo spletno pošto – evelina.kravanja@os-kobarid.si

Lep pozdrav in objem,

učiteljica Evelina

LIKOVNA UMETNOST

PET., 27.3.

Prostorsko oblikovanje: Moj dom  ( poigrajmo se z lego kockami)

Oblikuj svoj dom ( hišo) iz lego kock in dodaj vse kar ti omogočajo tvoje kocke. Lahko dodaš še kakšen drug kos iz zbirke tvojih igrač. Domišljija tukaj nima meja.

GLASBENA UMETNOST

PET., 27.3.

CICINDON str. 24  – ponovi pesmico So ptički se ženili in ob vsaki kitici nariši njeno vsebino. Poslušaj jo na www.ucimse.com ali jo poišči na You tubu, tam najdeš več različic.

ŠPORT

Ponedeljek, 23.3.

Vaje z žogo. Glej učni list: ŽOGARIJA

Četrtek, 26.3.: MET ŽOGE V CILJ

Najprej malo teci, npr. 5 krat okrog hiše, lahko pa tečeš na mestu. Poišči primerno žogo in z njo zadevaj različne cilje. Primeri:

  • zadevaj obroč ali koš ali plastenko na tleh (lahko tudi kaj drugega zadevaš)
  • zadevaj koš ali tarčo, ki jo narišeš in prilepiš na zid

Prosi koga doma, da s tabo podaja žogo.

PEVSKI ZBOR:

Ponavljamo besedilo in pripevamo Vidkovo pesmico Rad imej živali in cvetlice: https://www.youtube.com/watch?v=5VE1yiycGG8.

(Skupno 826 obiskov, današnjih obiskov 1)