Centralna šola Kobarid 3. b:

ISP

Četrtek, 9. 4. 2020

Svoje deljenje lahko utrjuješ v počasnem kahootu. Vpisuj se s pravim imenom in priimkom.

 https://kahoot.it/  PIN: 08574078
MATEMATIKA

Ponedeljek, 6. 4.: Poštevanke št. 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10. Reši v DZ, str. 67 nal. 1 – 4

Torek, 7. 4.: Reši, saj znaš, DZ, str. 68, nal. 1 – 5

Sreda, 8. 4.: Ponovim, DZ, str. 69, nal. 1 – 3

Četrtek, 9. 4.: Poštevanka št. 7. Prepiši v zvezek nal. 4 na str. 77. reši naloge 1 – 3, str. 76

Petek, 10. 4.: Poštevanka št. 7, DZ, str. 77, nal. 5 – 7

rešite Kahoot: Vpišite svoje pravo ime, saj 1. dobi priznanje. Tekmovanje se zaključi ob 13. uri. Prijavite se na telefonu, tablici ali računalniku na https://kahoot.it/  CODA: 01854386

 

SLOVENŠČINA

Ponedeljek, 6. 4.: Ivan Kaloš: Čigav je hrast? Preberi odlomek v berilu na str. 108 – 110 2x. Poišči uvod, jedro in zaključek, ki so obarvani različno. Odgovori na vprašanja na str. 110.

Torek, 7. 4.: Narcisa- opis rastline. Preberi besedilo na str. 48 in v zvezek odgovori na vprašanja v nalogi 1. Odgovarjaj s celimi povedmi.

Sreda, 8. 4.: Manjšalnice, DZ, str. 49/ 1, 2, 3, Ponovim

Preverim svoje znanje, DZ, str. 51, nal. 1 – 3

Četrtek, 9. 4.: Skrb za zdravje, DZ, str. 54: Osebna higiena, preberi 2x in reši 1. nalogo.

Petek, 10. 4.: Hrana, DZ, str. 55. Preberi 2x in reši 1. nalogo.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

Ponedeljek, 6. 4.: Človeško telo, DZ, str. 81, 82. Preberi 2x str. 81 in odgovori na vprašanji pod črko A ter reši naloge na str. 82/ 1 – 3.  Poišči dele telesa na spletu.

Torek, 7. 4.: Čutila, DZ, str. 83. Preberi 2x in si oglej slike. Odgovori na vprašanji pod črko A.

Sreda, 8. 4. in torek, 14. 4.:Izdelaj MARIONETO, DZ, str. 80 po opisanem postopku, lahko pa tudi kaj po želji spremeniš.

 

TUJ JEZIK ANGLEŠČINA

Wednesday, 8.4.2020

Good morning! Thank you za vsa vaša elektronska pisma! Zelo se vesela vsakega vašega odziva na naše novo šolanje. Če pa se še niste opogumili, vas vabim, da mi v tem tednu pošljete vaše dosedanje zapise v zvezek, da vam jih lahko pregledam in vam odpišem kako vam gre. Saj vem, da vam gre odlično, ampak nam učiteljicam zelo manjkate, zato vas vsaj na ta način malo slišimo.

So bile vaše fruit salads dobre prejšnji teden? Yummy? Gotovo so bile!

za ogrevanje:

Prejšnji teden sem ustvarila spletno učilnico, v katero vam bom objavljala razne kvize in podobne naloge. Prosi starša, da ti pomaga s prijavo. Pojdi na to stran, nato klikni na učenca (student), vtipkaj kodo RKOPJU, nato se ti prikaže moje ime. Klikni CREATE ACCOUNT. Starše prosi za njihov račun e pošte, določite geslo, nato za vpis uporabi svoje ime in priimek. (Geslo si zapiši, saj ga boš še potreboval.) Ko vstopiš v spletno učilnico, reši dano nalogo – moder gumb na desni strani (open). Po končanem reševanju klikni SUBMIT.

Kdor se je že vpisal in naloge rešil, naj si pogleda svoje reševanje tukaj. Vpišeš se z računom in geslom od prejšnjič, koda je enaka – rkopju.

Današnje popotovanje nas bo odpeljalo v dneve v tednu.  Že prejšnji teden smo raziskovali poimenovanja za dneve v tednu. Se jih spomnite? Sedaj zagotovo že znate to pesem na pamet… Zapoj ob posnetku in ponovi besedišče.

Če zelo dobro opazuješ zapis za vsak dan posebej, lahko opaziš eno posebnost. Tako je, v slovenščini jih pišemo z malo, v angleščini pa so zapisana z veliko začetnico.

Take your English notebook, write (napiši) DAYS OF THE WEEK (DNEVI V TEDNU) with a red pen na novo stran.

Take a blue pen in prepiši vse besede, eno pod drugo (s pisanimi črkami). Lično, pazi na y – sega pod črto!

Monday – ponedeljek (mandej)

Tuesday – torek (tjuzdej)

Wednesday – sreda (wenzdej)

Thursday – četrtek (THrsdej)

Friday – petek (frajdej)

Saturday – sobota (setrdej)

Sunday – nedelja (sandej)

Če dobro pogledaš, sem podčrtala v vsaki besedi tri črke. Katere so to?

Tako je, bravo – day. Vsaka beseda se končuje na -day (dej), kar pomeni tudi dan. Ni tako težko, kajne?

Za ponovitev besed klikni tukaj. Besede klikni in ponovi vsaj petkrat. Lahko tudi mešano, a glej, da ponoviš pravilno. Sedaj, ko obvladaš, reši to nalogo, ki je najlažja. Malce težja je tale, pri tej nalogi je treba že malce razmišljati, pri tej pa res že obvladaš. (zadnji dve nalogi reši, če si želiš, nista nujni)

Ti je uspelo? Prepričana sem, da boš z malo vaje nadvse uspešen/uspešna.

Bye, see you on Friday!

Friday, 10.4.2020

Hello, dragi učenci!

Konec tedna se bliža praznik, ki mu v angleščini pravimo EASTER(ist’r). Si po sličicah ugotovil, kateri praznik je to? Vabim te, da si danes narediš nalogo po svoji želji. Predvajaj si pravljico Če bi bil velikonočni zajček – If I were an Easter bunny. Seveda je pravljica v angleščini, vendar ima zelo dobre ilustracije, ki ponazorijo dogajanje. Ob pozornem poslušanju zagotovo ujel besede, ki jih poznaš! Predstavljaj si, kaj pravljica pripoveduje. Ko si jo ogledaš, premisli, katere besede ti povezuješ s praznikom velike noči. Samostojno naredi miselni vzorec EASTER. Napiši najljubših 6 besed, ki so povezane z njim, jih prevedi in ilustriraj. Dajem ti namig, tukaj so angleške besede, ki jih ponavadi povezujemo z veliko nočjo (lista ti ni potrebno reševati). Besede predstavi nekomu doma in naloga je za ta teden končana.

HAPPY EASTER!

LIKOVNA UMETNOST

Četrtek, 9. 4.: Kiparjenje, izdelava velikonočne figurice (  motiv: ptiček, zajček, jajček, pletenica,…) iz testa, plastelina, das mase.

Izberi eno od treh možnosti: 1. Iz testa izdelaj velikonočno figurico

2. Iz plastelina ali das mase oblikuj velikonočno figurico

3. Pobarvaj, naslikaj, okrasi velikonočna jajca

4. Naredi velikonočnega zajčka VELIKONOČNI ZAJČEK . Lahko si pogledaš postopek tu

5. Velikonočna dekoracija: slano jajce

 

GLASBENA UMETNOST

Torek, 7. 4.: Tolkala, DZ, str. 34, 35. Preberi v DZ, str. 34 in 35. V zvezek zapiši naslov Tolkala in jih naštej. Z rdečo barvo obkroži tista tolkala, na katera si že igral.

Petek, 10. 4.: Prepevaj znane pesmice in jih spremljaj s tolkali.

 

ŠPORT

Ponedeljek, 6. 4.: Če imaš možnost, se odpravi na sprehod. V naravi ali pa doma se pozabavaj še z živalsko telovadbo.

Torek, 7. 4.: Oglej si posnetek in si poskušaj zapomniti čim več različnih vaj (lahko si jih tudi zapišeš na list papirja).
Odpravi se na domače dvorišče ali v naravo, kjer si na tla (s kredo na asfalt ali palico v pesek) nariši deset enakih kvadratov, ki so postavljeni en zraven drugega. Stranica kvadrata je dolga približno toliko, kot dva tvoja telovadna copata.
Poskusi izvesti čim več vaj, ki si jih videl v posnetku.
Na koncu si še sam izmisli kakšno vajo in povabi k izvajanju še druge družinske člane.
Želim ti veliko zabave in smeha!

Četrtek, 9. 4.: Danes ti bo med športom delala družbo tvoja plišasta igrača. Skupaj se razmigajta ob navodilih na naslednjem posnetku.

 

OTROŠKI PEVSKI ZBOR

Ponedeljek, 6. 4.: Prepevaj pesmico Muca na klavir igra ob posnetku.

Torek, 7. 4.: Prepevaj pesmico Muca na klavir igra ob posnetku.

 

BRALNA ZNAČKA

Učenci, ki še niste zaključili bralne značke, lahko to storite do 24. 4. 2020.

Zapišite 10 povedi v zvezek, starši naj fotografirajo in mi fotografijo pošljejo na e- pošto ali pa naj vas starši snemajo med pripovedovanjem in mi posnetek pošljejo na e- pošto.

 

 

OPB

Napiši mi na kratko, kako si? Tukaj.

 

SLIKARSKI IZZIV

Ta teden imamo nov izziv!

Nariši nekaj (ali nekoga). Pri tem lahko uporabljaš svinčnik, barvice, flomastre ali tempera barvice (lahko greš ven na sonček ustvarjat), potem pa sliko nariši še enkrat – tokrat z nogami. Lahko si tukaj pogledaš, kako to gre. Fotografiraj izdelka in jih deli z nami:  https://padlet.com/sredozimka/ewn3z1hkn9op

(Skupno 682 obiskov, današnjih obiskov 1)