Centralna šola Kobarid 5. b:

ISP

Tokrat lahko na Arnesovih interaktivnih vajah utrjuješ pretvarjanje merskih enot. Ko z linkom vstopiš, poišči merske enote in izberi tiste, ki ti povzročajo preglavice. Potem pa se preizkusi še v vseh enotah skupaj. Veliko uspeha.

UTRJEVANJE MAT

MATEMATIKA

PON., 11. 5.

Reši naloge v DZ na str.: 87 in 88.

SRE., 13. 5.

Čas je za čas in časovne enote: Merjenje časa

Preglej obravnavo učne vsebine tudi v učbeniku na str.: 98 in 99.

Rešitve preteklih dni: Rešitve_prostornina

ČET., 14. 5

V DZ reši naloge na str.: 66 in 67 in tako utrjuj pretvarjanje časovnih enot in računanje s časom.

PET., 15. 5.

V DZ str. 68, 69 reši vse, razen 4. in 8.  naloge. Ti dve lahko reši, kdor želi.

SLOVENŠČINA

PON., 11. 5.

Danes bomo spoznali besede, ki izražajo količino ali vrstni red nečesa. To so števnikiŠTEVNIKI

Zapis na priloženem listu prepiši v zvezek za slovenščino. 

Razumevanje števnika pa preveri z naslednjimi nalogami: 

Števniki

Zmešani števniki

TOR., 12. 5.

Danes bomo učno uro književnosti namenili branju in jo povezali z družbo. Preberi zgodbo o grofovi hudi uri:

GROFOVA HUDA URA

Zgodbo preberi najprej tiho, nato glasno, potem pa jo preberi še nekomu od svojih bližnjih.

ČET., 14. 5.

V SDZ Hej hoj 2. del reši naloge na str.: 76 in 77 in tako utrjuj števnik.

PET., 15. 5.

V SDZ Hej hoj 2. del reši naloge na str.: 78 in 79 in tako utrjuj števnik.

DRUŽBA

TOR., 12. 5.

Poglej si predstavitev kmečkih uporov. Isto vsebino najdeš v svojem učbeniku na str. 94 in 95. Zadnji list predstavitve zajema zapis v zvezek. Prepiši ga v svoj zvezek.

KMEČKI UPORI

SRE., 13. 5.

Tolminski punt

DRU., 15. 5.

Potuj v novi vek: Novi vek in sodobnost

Preberi še poglavje v učbeniku na str.: 84 in 85. Zadnji zavihek predstavitve prepiši v zvezek.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

PON., 11. 5.

Oglej si predstavitev in si skušaj zapomniti čimveč, da boš znanje v sredo lahko uporabil.

Pot vode skozi telo

SRE., 13. 5.

V zvezek za NIT samostojno zapiši kratek povzetek teme Pot vode skozi telo. V pomoč naj ti bo včerajšnja predstavitev in učbenik. Zapiši samo bistveno. Obliko izbiraš sam. Naj bo čitljivo in vsebinsko ustrezno. Zapis fotografiraj in pošlji učiteljici na mail.

ČET., 14. 5.

Preizkusi se: https://forms.gle/A2814RFhjSDoPDUM7

TUJ JEZIK: ANGLEŠČINA

torek, 12. maja: reši del.lista in jih pošlji do jutri, 13. maja do 18.00

Practice_clothes2Practice_clothes3

sreda, 13. maja: Practice_clothes2_rešitvePractice_clothes3_rešitve

Sreda, 13. maja

petek, 15. maja: Petek, 15. maja

LIKOVNA UMETNOST

PON., 11.5.

Navodilo: Lum-grafika

GLASBENA UMETNOST

SRE., 13. 5

Utrjevanje petja pesmi: Pesem-Sinji-galeb

ČET., 14. 5.

Navodilo: Komponiranje

KOLESARSKI IZPIT

SRE., 13. 5

V deževnem vremenu težko kolesariš zunaj. Zato “kolesari” po spletni učilnici Kolesar in utrjuj svoje znanje z reševanjem nalog v simulaciji izpita.

ŠPORT

12.5. 2020  8-visina_5R

14. 5. 2020  8-ŠPO_žoga

15. 5. 2020  ŠPO_8

NIZ: UMETNOST

Čet., 14. 5. 

Že pred časom ste imele nalogo, da sestavite koreografijo plesa na refren oz. krajši del glasbe ali na celotno pesem. Do četrtka, 28. 5. 2020, imaš čas, da koreografijo ponoviš, še kaj dodaš, spremeniš … se posnameš ter mi posnetek do takrat tudi pošlješ na: nika.erzen@guest.arnes.si. Namesto koreografije lahko izvedeš tudi katerega od sklopov Kolebnica in ples, ki sem vam ga pripravila. Vendar poleg sklopa dodaj, še kakšen svoj plesni gib ali preskok. Omenjena naloga bo tudi vaša zadnja ocena pri tem predmetu.

Nekatere ste mi posnetke vašega plesa že poslale, zato je za vas naloga že opravljena. Lahko pa seveda nadaljujete in še kaj ustvarite.

Prepustite se plesnemu ustvarjanju in izražanju, se sprostite, najbolj pomembno pa je, da pri tem uživate.

Pošiljam vam en velik plesni pozdrav.

Če vam pride kaj prav, pripenjam ponovno:

Kolebnica in ples

Kolebnica in ples 2

NIZ: ŠPORT

15. 5. 2020 NŠP_8

 

NIZ: RAČUNALNIŠTVO

Pozdravljeni učenci!

Prejšnji teden ste reševali labirint, pravilna rešitev je bila tretja izbira.

Ocenjevanje:

da lahko zaključimo, rabimo eno oceno. Večina ste jo že dobili.

Tisti, ki nimate še ocene, rešite v Pišku dva programa:

  1. Programski koncepti -> Zaporedje ukazov -> Spoznaj gosenico Evo
  2. Programski koncepti -> Zanke -> Jablana

Skopiraj kode in mi jih pošlji na klavdija.berginc@os-kobarid.si. Če ne veš ali imaš oceno, mi piši.

Ta teden nadaljujemo z labirintom na drug način – interaktivni labirint. Izberi in uživaj!

(Skupno 996 obiskov, današnjih obiskov 1)