Centralna šola Kobarid 3. a:
Petek, 10. 4. 2020
SLJ: V DZ str. 49 Preberi in izpolni 1. 2. in 3. nalogo
MAT: Preveri koliko si utrdil/a poštevanko števila 8 in 9:
rešite Kahoot: Vpišite svoje pravo ime, saj 1. dobi priznanje. Tekmovanje se zaključi ob 13. uri. Prijavite se na telefonu, tablici ali računalniku na https://kahoot.it/ CODA: 01854386
ŠPO: JOGA
TJA:
Petek, 10.4.2020
Hello, dragi učenci!
Konec tedna se bliža praznik, ki mu v angleščini pravimo EASTER(ist’r). Si po sličicah ugotovil, kateri praznik je to? Vabim te, da si danes narediš nalogo po svoji želji. Predvajaj si pravljico Če bi bil velikonočni zajček – If I were an Easter bunny. Seveda je pravljica v angleščini, vendar ima zelo dobre ilustracije, ki ponazorijo dogajanje. Ob pozornem poslušanju zagotovo ujel besede, ki jih poznaš! Predstavljaj si, kaj pravljica pripoveduje. Ko si jo ogledaš, premisli, katere besede ti povezuješ s praznikom velike noči. Samostojno naredi miselni vzorec EASTER. Napiši najljubših 6 besed, ki so povezane z njim, jih prevedi in ilustriraj. Dajem ti namig, tukaj so angleške besede, ki jih ponavadi povezujemo z veliko nočjo (lista ti ni potrebno reševati). Besede predstavi nekomu doma in naloga je za ta teden končana.
HAPPY EASTER!
Četrtek, 9. 4. 2020
Svoje deljenje lahko utrjuješ v počasnem kahootu. Vpisuj se s pravim imenom in priimkom.
https://kahoot.it/ PIN: 08574078
Četrtek, 9. 4. 2020
SLJ: Domače branje DB_Anica_in_grozovitež (obvezno napiši svoje ime na list, ki ga pošlješ)
LUM: Kiparjenje, izdelava velikonočne figurice ( motiv: ptiček, zajček, jajce, pletenica …) iz testa, plastelina, das mase. Izberi eno od treh možnosti:
1. Iz testa izdelaj velikonočno figurico
2. Iz plastelina ali das mase oblikuj velikonočno figurico
3. Pobarvaj, naslikaj, okrasi velikonočna jajca
4. Naredi velikonočnega zajčka VELIKONOČNI ZAJČEK ali si ogledaš postopek tu
5. Velikonočna dekoracija: slano jajce
MAT: Preveri svoje znanje v DZ stran 65
Sreda, 8.4.2020
SPO: Preberi in praktično izvedi nalogi AA – Človeško telo, DZ, str. 81.
SLJ: V berilo na strani 127 preberi odlomek zgodbe Jure Kvak Kvak in v zvezek odgovori na prvi dve vprašanji str. 129. Če želiš, jo lahko poslušaš: JURE KVAK KVAK
MAT: V deželi LiliBi – Mestni park ponavljaj poštevanko števila 9 in v DZ reši 64 stran.
GUM: Poslušaj pesem Tuci Tone , nato jo zapoj in napiši BIM, BAM, BOM (2. naloga) na strani 29. Če ne gre, si pomagaj DZ_Tuci_Tone
TJA:
Good morning! Thank you za vsa vaša elektronska pisma! Zelo se vesela vsakega vašega odziva na naše novo šolanje. Če pa se še niste opogumili, vas vabim, da mi v tem tednu pošljete vaše dosedanje zapise v zvezek, da vam jih lahko pregledam in vam odpišem kako vam gre. Saj vem, da vam gre odlično, ampak nam učiteljicam zelo manjkate, zato vas vsaj na ta način malo slišimo.
So bile vaše fruit salads dobre prejšnji teden? Yummy? Gotovo so bile!
za ogrevanje:
Prejšnji teden sem ustvarila spletno učilnico, v katero vam bom objavljala razne kvize in podobne naloge. Prosi starša, da ti pomaga s prijavo. Pojdi na to stran, nato klikni na učenca (student), vtipkaj kodo RKOPJU, nato se ti prikaže moje ime. Klikni CREATE ACCOUNT. Starše prosi za njihov račun e pošte, določite geslo, nato za vpis uporabi svoje ime in priimek. (Geslo si zapiši, saj ga boš še potreboval.) Ko vstopiš v spletno učilnico, reši dano nalogo – moder gumb na desni strani (open). Po končanem reševanju klikni SUBMIT.
Kdor se je že vpisal in naloge rešil, naj si pogleda svoje reševanje tukaj. Vpišeš se z računom in geslom od prejšnjič, koda je enaka – rkopju.
Današnje popotovanje nas bo odpeljalo v dneve v tednu. Že prejšnji teden smo raziskovali poimenovanja za dneve v tednu. Se jih spomnite? Sedaj zagotovo že znate to pesem na pamet… Zapoj ob posnetku in ponovi besedišče.
Če zelo dobro opazuješ zapis za vsak dan posebej, lahko opaziš eno posebnost. Tako je, v slovenščini jih pišemo z malo, v angleščini pa so zapisana z veliko začetnico.
Take your English notebook, write (napiši) DAYS OF THE WEEK (DNEVI V TEDNU) with a red pen na novo stran.
Take a blue pen in prepiši vse besede, eno pod drugo (s pisanimi črkami). Lično, pazi na y – sega pod črto!
Monday – ponedeljek (mandej)
Tuesday – torek (tjuzdej)
Wednesday – sreda (wenzdej)
Thursday – četrtek (THrsdej)
Friday – petek (frajdej)
Saturday – sobota (setrdej)
Sunday – nedelja (sandej)
Če dobro pogledaš, sem podčrtala v vsaki besedi tri črke. Katere so to?
Tako je, bravo – day. Vsaka beseda se končuje na -day (dej), kar pomeni tudi dan. Ni tako težko, kajne?
Za ponovitev besed klikni tukaj. Besede klikni in ponovi vsaj petkrat. Lahko tudi mešano, a glej, da ponoviš pravilno. Sedaj, ko obvladaš, reši to nalogo, ki je najlažja. Malce težja je tale, pri tej nalogi je treba že malce razmišljati, pri tej pa res že obvladaš. (zadnji dve nalogi reši, če si želiš, nista nujni)
Ti je uspelo? Prepričana sem, da boš z malo vaje nadvse uspešen/uspešna.
Bye, see you on Friday!
Torek, 6. 4.
SPO: Pravilne odgovore izpiši v zvezek SPO: UL_DOMAČA_POKRAJINA2
SLJ+GUM: Oglejte si lutkovno predstavo Žaba Greta naredi SLJ DZ 43 nalogo 3 riši kar v delovni zvezek.
MAT: Uri poštevanko števila 9 in reši DZ stran 63
ŠPO: Vaje po postajah
Ponedeljek, 5.4.
SPO: Preberi str. 72, reši 1. nalogo in UL_DOMAČA_POKRAJINA
SLJ 2 uri: Navodila Žabe_42
MAT: V karo zvezek zapiši poštevanko števila 9, obkroži in izpiši večkratnike števila 9 in reši DZ stran 62
ŠPO: Vaje za ravnotežje
OTROŠKI PEVSKI ZBOR
RID
BRALNA ZNAČKA
Učenci, ki še niste zaključili bralne značke, lahko to storite do 24. 4. 2020.
Zapišite 10 povedi v zvezek, starši naj fotografirajo in mi fotografijo pošljejo na e- pošto ali pa naj vas starši snemajo med pripovedovanjem in mi posnetek pošljejo na e- pošto.
OPB
Napiši mi na kratko, kako si? Tukaj.
SLIKARSKI IZZIV
Ta teden imamo nov izziv!
Nariši nekaj (ali nekoga). Pri tem lahko uporabljaš svinčnik, barvice, flomastre ali tempera barvice (lahko greš ven na sonček ustvarjat), potem pa sliko nariši še enkrat – tokrat z nogami. Lahko si tukaj pogledaš, kako to gre. Fotografiraj izdelka in jih deli z nami: https://padlet.com/sredozimka/ewn3z1hkn9op