Centralna šola Kobarid 5. a:

ISP

Tor., 7. 4.

Hitri prelet-matematika

Čet., 9. 4. 

Preglej, če si pravilno rešil hitri prelet: Hitri prelet-rešitve

MATEMATIKA

Pon., 6. 4.

V zvezek preriši tabelo, ki jo najdeš tukaj: ČRTA, LIK,TELO

S pomočjo tabele primerjaj črto, lik in telo. Reši naloge v DZ na str.: 81 in 82.

Sre., 8. 4.

Navodila : OBSEG LIKOV

Čet., 9. 4.

Preglej, če si včeraj pravilno rešil nalogi v DZ: rešitve

Sedaj, ko znaš izračunati obseg, to povadi, tako da izbereš enega od sklopov

nekoliko lažje: DZ str. 58/2., 3. naloga in 59/5. naloga      ALI

nekoliko težje: DZ str. 58/2., 3. naloga in 60/1. naloga

PET., 10. 4.

Preveri rešitve včerajšnjih reševanj:  resitve_obseg_likov

Spopadi  se :   Obseg pravokotnika

SLOVENŠČINA

Pon., 6. 4.

V SDZ Hej hoj 2. del preberi vremenske napovedi na strani 32. Nato reši naloge na straneh 33 in 34.

Tor., 7. 4.

Tokrat te čaka malo drugačen pouk književnosti. Postavljam ti izziv, pravzaprav več izzivov …

Vse ti bo jasno, če odpreš spodnjo povezavo. Na levi strani nato klikni Download. Počakaj, da se video levo spodaj naloži in nato klikni nanj.

https://we.tl/t-J4c0xMa4em

Čet., 9. 4.

Najprej preglej naloge od ponedeljkove učne ure. Bodi pozoren/-a tudi na pravopisne napake.

Rešitve najdeš tukaj:  Hej hoj str-33-rešitve         Hej hoj str-34-rešitve

Nato reši naslednji dve strani v SDZ Hej hoj, str.: 35 in 36.

Pet., 10. 4.

Preglej rešene naloge s pomočjo rešitev: Vreme bo!-rešitve-str.35,36

Nato reši še naslednjo stran v SDZ Hej hoj, 2. del, str.: 37

DRUŽBA

Tor., 7. 4.

V učbeniku preberi poglavje Prazgodovina in arheološke najdbe. Nato zapiši enak naslov v zvezek, prepiši vprašanja in na njih odgovori s pomočjo učbenika. Vprašanja najdeš tukaj: PRAZGODOVINA IN ARHEOLOŠKE NAJDBE

Tu pa je še priznanje za izkazano znanje pri KAHOOTU o zadnjih dveh naravnih enotah. Bilo je nekaj boljših rezultatov, a kaj ko se niso podpisali s pravim imenom in priimkom in ne vemo komu podeliti priznanja. 

Sre., 8. 4.

Navodila: Preizkus znanja

Pet., 10. 4. 

V priponki spodaj najdeš tabelo, v kateri so pregledno predstavljene vse dobe prazgodovine. Tvoja naloga je, da jo dobro pregledaš in prebereš ter si pozoren/-a na značilnosti posamezne dobe. Nato primerjaj dobe med seboj, tako da si pozoren/-a na to, kako so pridobivali hrano, kako so se iz dobe v dobo spreminjala bivališča, materiali, orodje, orožje in dejavnosti prebivalstva. Tabelo prepiši v zvezek čez dve strani zvezka. Če imaš možnost, jo lahko pa tudi natisneš in prilepiš.

Dobe-primerjava.docx

Ko boš dodobra preučil/-a tabelo, pa si lahko postaviš izziv in poskusiš izboljšati svoje reševanje sredinega preizkusa znanja, tako da ga še enkrat rešiš in premagaš sebe.

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Pon., 5. 4.

Na spodnjem filmčku najdeš razlago procesa FOTOSINTEZE. Klikni na povezavo in v levem spodnjem kotu klikni Download. Video se ti nato naloži levo spodaj. Klikni nanj.

https://we.tl/t-5kRF403XJ2

Zelo zanimivo pa je predstavljeno tudi na Radovednih pet. Sedaj ste tam že bolj domači.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/#

Zgoraj je link samo do naravoslovnih vsebin. Ko »padete« noter, levo zgoraj kliknete na drugo ikono, odpre se vam nabor tem, izberete št 1 (Hrana in prehranjevanje v naravi), kliknete, da se vam odpre drugi izbor podtem in izberete št 15 (Živa bitja in sonce). Tu si ogledate vse delujoče okvirčke, spirale, filmčke …

Kdor želi, se lahko preizkusi še v igrici na spodnji povezavi:

https://view.genial.ly/5e87970c59ee3c0df40a0db9/game-fotosinteza

Sre., 8. 4.

Za ponovitev si še enkrat poglej video o fotosintezi. Nato naredi zapis v zvezek: FOTOSINTEZA

Čet., 9. 4. 

Danes si samo dobro oglejte izdelano predstavitev  KAJ JE KOMU HRANA. Med posameznimi stranmi projekcije se premikate s puščico v desno – na desni strani. Ko vstopite na posamezno stran kliknite na zvočnik, da razlago še slišite. Delajte v svojem tempu, kot komu ustreza. Če se hočete vračati nazaj na pretekle strani, to storite z gumbom v levo – na levi strani. Srečno!

Tu je povezava: Kaj je komu hrana

TUJ JEZIK: ANGLEŠČINA

torek, 7. aprila

Vsa navodila so v priponki: Torek, 7.april

sreda, 8. aprila

Vsa navodila so v priponki: Sreda, 8.april

petek, 10.aprila

Vse dobiš v priponki: Easter

DOPOLNILNI POUK: rešuj naloge na: https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/clothes_4_5r.html

 

LIKOVNA UMETNOST

Pon., 6. 4.

Pred nami so velikonočni prazniki in zagotovo že sumiš, kaj bo likovni izziv tega tedna. Ker je vsega ostalega dovolj, se vsaj tu sprosti. Pomagaj družini pričarati praznično mizo in zato ustvari en poseben PIRH – velikonočno jajce. Lahko pa jih seveda narediš več. Bodi izviren, ustvarjalen in iznajdljiv. Veliko možnosti ti ponuja tudi narava.

Do petka, 10. 4. svoj izdelek obesi na:   https://padlet.com/csmateja43a/t4cprygiqp6y

GLASBENA UMETNOST

Učenke in učenci, glasbeni izziv tega tedna je namenjen preizkušanju tega, katera zvrst glasbe vam najbolj ustreza pri šolskem delu ali učenju.

Ko boste jutri delali matematično nalogo (vaje) si zavrtite 1. posnetek (1. povezava). Sliko zaprite, delajte svoje delo in samo poslušajte, kolikor vam ustreza glasno ali tiho. V četrtek to storite z drugim posnetkom, v petek pa s tretjim in si beležite svoja občutja, da ugotovite, katera zvrst glasbe vam ob delu najbolj paše. (Bomo v prihodnje izvedli anketo.) Ne bom vam napisala zvrsti, boste že ugotovili sami, potem ko najdete posnetek.

Če pa vas med učenjem vsakršna glasba moti, naredite to v odmoru. Ampak res zaprite video vsebino in se osredotočite samo na zvok.

prvi posnetek

drugi posnetek

tretji posnetek

KOLESARSKI IZPIT

Sre., 8. 4.

Ker te naslednji teden čakajo križišča v katerih bodo postavljeni prometni znaki, je danes čas, da ponoviš pomen prometnih znakov. Torej ponovi učne liste s prometnimi znaki, tvoje zapise in vsebine v učbeniku, ki smo jih že obravnavali. Tako boš dobro pripravljen/-a, da zapelješ s kolesom v križišče.

Pred nami je kar nekaj sončnih dni,  zato ti priporočam, da se usedeš na kolo in v varni družbi kolesariš v naravi. Uživaj.

ŠPORT

7.4. 2020 Vesa v zgibi

9.4.2020 Gibljivosti nog

10.4.2020 BURN BOOTCAMP- 4

NIZ: UMETNOST

Čet., 9. 4.

Nadaljuj in končaj koreografijo prejšnjega tedna. Verjamem, da vam gre odlično.

Plesni pozdrav.

NIZ: ŠPORT

10.4. NIP- 4

NIZ: RAČUNALNIŠTVO

Pozdravljeni učenci!

Ta teden bomo nadaljevali z vajo desetprstnega tipkanja. Potrudi se in napravi vajo 1vajo 2 in vajo 3, da bo šlo tipkanje čim hitreje. Pozoren bodi katero črko, prst in tipko imaš obarvano. Poskusi se držati navodil.

Veliko zabave ti želim ob tipkanju!

(Skupno 1.448 obiskov, današnjih obiskov 1)